Proljeće u Karlovcu – mozaik različitih sadržaja tijekom travnja i svibnja

Autor:

FOTO: Denis Stošić

Turistička zajednica grada Karlovca s partnerima predstavila aktivnosti

U Modrušanovom parku uz Kino Edison Turistička zajednica grada Karlovca danas je s čak 14 uključenih partnera predstavila bogat sadržaj koji očekuje naše sugrađane i posjetitelje tijekom travnja i svibnja u gradu na četiri rijeke. Sve aktivnosti objedinjene su pod nazivom Proljeće u Karlovcu a provodi se već četvrtu godinu zaredom.

U Proljeće u Karlovcu svojim su se programima uključili dionici javnog, privatnog i civilnog sektora: Aquatika, Muzeji grada Karlovca, UTV Bastion, Kino Edison, Nikola Tesla Experience Center, Gradska knjižnica, PD Dubovac , lokalne turističke agencije Croatia Open Land i Kamat Adventure, Pčelarsko društvo Karlovac, ULAK, ZILIK, Paviljon Katzler i Etno kuća Vučjak.

Sav sadržaj je podijeljen po temama i odvija se na različitim lokacijama u gradu pa nas tako u narednim tjednima očekuju potraga za pisanicama, proljetne ture, aktivno proljeće, proljeće uz akvarij, proljeće s Teslom, proljeće u kinu, gastro proljeće, proljeće u parku, proljetne izložbe, edukativno proljeće i proljeće na rijekama.

FOTO: Denis Stošić

Čak 5 različitih tematskih turističkih tura s lokalnim vodičima, od kojih su 4 kostimirane, izložbe, kreativne radionice, predavanja, prezentacije, predstave, šetnje s karlovačkim planinarima, kajak ture s lokalnim agencijama, urbana avantura, igre u parku, likovna kolonija i koncerti, izložbe, filmovi, posebna tematska ponuda jela u karlovačkim restoranima i pozivnica su svima za posjet Karlovcu i boravak na najljepšim gradskim lokacijama.

U ime dionika uključenih u Proljeće u Karlovcu obratio se ravnatelj Kina Edison Ivan Gojmerac te izjavio “Čast mi je predstaviti objedinjeni sadržaj koji stvara dodanu vrijednost turizmu grada Karlovca. Svaki dionik svojom unikatnom ponudom jedan je od kreatora sadržaja koji TZ grada objedinjuje kroz zajedničku promociju”.

„Četvrtu godinu za redom zajedno s našim destinacijskim partnerima stvaramo prepoznatljiv turistički proizvod koji predstavlja mozaik različitih doživljaja u našem gradu. Objedinjenom promocijom svi sadržaji Proljeća ali i grad kao turistička destinacija postaju vidljiviji i zanimljiviji brojnim posjetiteljima.“ izjavila je direktorica Turističke zajednice Marina Burić.

Sve informacije o programu i svim sadržajima nalaze se na linku.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.