Predstavljen ženski vodič za prelazak u poduzetništvo

Autor:

Women in Adria

Sve je više žena u dobi između 35 i 45 godina zasićeno radom u velikim tvrtkama i javnom sektoru pa se odlučuju na poslovne promjene.

Istraživanje mreže poduzetnica i poslovnih žena Women in Adria otkriva da žele bolju kvalitetu privatnog života te drugačiju uredsku politiku. Zbog toga je stvorena knjiga ‘Od zaposlenice do poduzetnice’ koja im približava poduzetništvo kao karijernu mogućnost.

Riječ je o prvom hrvatskom vodiču za prelazak u poduzetništvo.

Pisalo ga je sedam stručnjakinja: Ivana Matić, Kristina Ercegović, Sanela Kraljić, Alma Saganić, Krešimira Rendulić, Dijana Kobas Dešković i Kate Ivanković Marić.

Autorice knjige ‘Od zaposlenice do poduzetnice’

“Knjiga ‘Od zaposlenice do poduzetnice’ obrađuje sve faze prelaska u poduzetništvo; od prve ideje preko početka do razvoja poslovanja. O poduzetništvu govorimo realno. Zato otkrivamo kako analizirati vlastitu poduzetnost, koji su uobičajeni strahovi od poduzetništva i koliko je teško kad vam vrata ne otvara ime velike korporacije za koju radite, ali i kako većinu prepreka na poduzetničkom putu uspješno prebroditi. Knjiga donosi mnoštvo korisnih financijskih savjeta, od upoznavanja s prihodima i troškovima do osiguravanja zdravoga novčanog tijeka, preko uputa za stvaranje marketinškog plana do upravljanja odnosima s javnošću. Na kraju slijede savjeti kako posao dići na višu razinu. Za to ženama trebaju dobri suradnici, potpora obitelji, ali i malo vlastite hrabrosti“, kazala je Alma Saganić, jedna od autorica knjige i predsjednica Instituta za razvoj ženskog poduzetništva Adria.

Knjiga spaja savjete stručnjaka s iskustvima hrvatskih poduzetnica pa ukoričuje “know-how“ za iskorak u poduzetništvo.

“Na biznisu se treba aktivno raditi. Pritom se ne smije bježati od prodaje, marketinga i financija, područja koja mnogim ženama nisu bliska kad pređu u poduzetništvo“, poručila je Kristina Ercegović, osnivačica Business Cafea.

Ivana Matić, osnivačica mreže Women in Adria

Osnivačica mreže Women in Adria, Ivana Matić, istaknula je kako istraživanja pokazuju da žene pri odlasku u poduzetništvo nisu motivirane novcem.

“Žene koje prelaze u poduzetništvo, velikim tvrtkama zamjeraju njegovanje kulture prisutnosti umjesto kulture rezultata, loš menadžment te slabo upravljanje ljudskim resursima. Prema poduzetništvu najviše ih privlači promjena stila života – bolja ravnoteža privatnog i poslovnog. Iako to nerijetko podrazumijeva niža primanja, donosi veće osobno zadovoljstvo“, naglasila je Ivana Matić.

Dodala je da će se oni koji o poduzetništvu tek maštaju “u knjigu ‘Od zaposlenice do poduzetnice’ zaljubiti na prvi pogled, no dobro će doći i onima koji su već postali poduzetnici”, jer je uz savjete iz knjige lako unaprijediti poslovanje.

Sponzori knjige su Raiffeisen banka i Grad Zagreb.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.