PARTY BUSINESS: ‘Većina kostima Djeda Mraza dolazi iz naše trgovine’

Autor:

14.11.2022., Zagreb - Party pops, trgovina balona i proizvoda za partyje. 

Photo Sasa ZinajaNFoto

Saša Zinaja/NFOTO

Vlasnica trgovine Party Pops Andrea Matijević otkriva kako već 10 godina razvija uspješan biznis s kostimima, balonima i artiklima za zabave, a njezini su klijenti i TV kuće i domovi umirovljenika

Party Pops uskoro slavi deseti rođendan! Riječ je o jedinstvenoj trgovini u Hrvatskoj, u kojoj se na jednom mjestu može kupiti baš sve za dobar party. Posebice sada uoči nadolazećih blagdana i Nove godine.

U ponudi se nalazi preko četiri tisuće artikala za sve prigode – od rođendana, djevojačkih i momačkih večeri, sezonskih proslava i tematskih zabava do vjenčanja, rođenja, krštenja i godišnjica. U Party Popsu se tako mogu naći i kostimi te različiti dodaci za kostimiranje prigodni za maškare, Halloween, Svetog Nikolu, Božić, ali i televizijske emisije i kazališne predstave. Tvrtku su osnovale sestre Andrea Matijević i Mirela Hamš i od travnja 2013. uspješno vode ovaj biznis. “Party Pops je prva i najveća hrvatska prodavaonica party dekoracija, rekvizita, balona, kostima i dodataka za ukrašavanje. Sve proizvode nabavljamo od renomiranih europskih dobavljača, stoga svojim kupcima nudimo isključivo kvalitetne i provjerene proizvode koje nabavljamo direktno od najvećih svjetskih proizvođača party asortimana. Smješteni smo u centru Zagreba i u naš veseli dućan dolaze kupci koji znaju da imamo provjerenu robu koja je sigurna i koje će im pomoći da se dobro zabave”, govori Andrea Matijević.

Andrea Matijević, vlasnica trgovine Party Pops, posao je prvo pokrenula kroz online trgovinu, obrnuto od većine trgovaca, a potom je otvorila i lokal u centru Zagreba. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

U Hrvatskoj nije postojala niti jedna tvrtka koja je na jednom mjestu imala kvalitetne kostime, balone, perike, festivalsku šminku, razne konfete. Tu su priliku iskoristile Andrea Matijević i Mirela Hamš te su po konceptu “one stop shop” trgovine objedinile sve vrste artikala koje su potrebne za razne evente, proslave, scenske nastupe i privatne zabave. I to se pokazalo kao dobar tržišni model. “Prvo smo krenule od online trgovine. Dakle, potpuno obrnuto od većine trgovaca i ulagale smo deset godina u taj sustav. Online se drastično razlikuje od same fizičke trgovine, tako da je nama bilo puno lakše prebroditi vrijeme pandemije jer smo već imali dobro uhodanu online trgovinu. Web trgovinom pokrivamo čitavu Hrvatsku i na tom smo se području stvarno dobro profilirali. Imamo dobre partnerske ugovore i sa svojim dobavljačima i s prijevoznicima. Primjerice, sve što se naruči danas do 12 sati, već je sutra isporučeno u bilo kojem mjestu u Hrvatskoj, čak i u Dubrovniku, na Braču ili Hvaru. Posebno smo ponosni na nagradu za web trgovca godine koju smo osvojili četiri godine zaredom u kategoriji Zabava i pokloni, koju dodjeljuje organizacija Shopper’s Mind Hrvatska.”

Nažalost, neki trgovci imaju nepoštenu poslovnu politiku i uvoze jeftinu neatestiranu i nelicenciranu robu iz Kine. To je izuzetno opasno, upozorava Andrea Matijević. “Mi takvih slučaja nemamo jer kupujemo isključivo od dobavljača koji imaju sve potrebne ateste i certifikate za distribuciju na europsko tržište. Naši baloni dolaze iz SAD-a preko distributera koji su licencirani za europsko tržište, oni prolaze sve potrebne kontrole i to su baloni prvoklasne kvalitete i sa službenim licencama. Puno surađujemo s hrvatskim institucijama jer na tržištu imamo poplavu jeftine robe koja vrlo često ne prolazi kontrolu kvalitete. Naša festivalska šminka prošla je sve vrste kontrole i tu postoji vrlo mala šansa da i kod najosjetljivijih osoba izazove reakciju. Isto je i s bojilima u perikama, kao i s kostimima. Svi su ti artikli rađeni od prvoklasnih materijala koji ne izazivaju reakciju potrošača. Nikad nam se nije dogodilo da artikl koji prodajemo bude povučen s tržišta, da neka naša roba bude označena kao opasna i vjerujemo da će tako i ostati.”

‘Naše konfete na ispaljivanje, šminku koja svijetli ili vesele kostime može se vidjeti u raznim spotovima ili TV emisijama’

Party Pops surađuje s brojnim hrvatskim tvrtkama, a zahvaljujući širokoj ponudi proizvoda, od kojih su neki prvi put dostupni na hrvatskom tržištu, svoje asortimane isporučuje i brojnim igraonicama te agencijama za organizaciju evenata, vjenčanja, manifestacija ili raznih drugih zabavnih sadržaja. Njihovi su klijenti i domovi umirovljenika, ali i producenti televizijskih emisija. “Mi smo jedina tvrtka u Hrvatskoj s asortimanom za sezonske proslave. Halloween je nedavno bio, sada nam ide Božić i Nova godina, zatim karneval i Uskrs. Vrlo je širok spektar potreba za proizvodima koji ljudima upotpunjuju druženja i želju za ludiranjem i zabavom. Radimo s hotelima, marinama, surađujemo s televizijskim kućama. Primjerice, bili smo pokrovitelji jedne sezone ‘Big Brothera’. Naše se konfete na ispaljivanje, šminku koja svijetli pod neonskom rasvjetom ili vesele kostime može vidjeti u raznim spotovima ili televizijskim emisijama. Naše perike često možete vidjeti na javnim osobama, čak i na ulici jer su perive i mogu se od njih raditi razne frizure. Većina kostima Djeda Mraza dolazi upravo iz naše trgovine. Naši su klijenti i domovi umirovljenika, starija dobna skupina se voli zabavljati i u nekim su situacijama čak i opušteniji od mlađe populacije. Također, imamo i preko 400 vrsta balona. Neki su folije, a neki lateksi. Ono na što smo jako ponosni je što smo u ponudu uspjeli uvrstiti i folijske balone s natpisima na hrvatskom jeziku, što nas trenutačno čini jedinom tvrtkom u Hrvatskoj koja je to omogućila svojim kupcima, a cilj nam je s vremenom ponuditi i ostale proizvode na našem jeziku, što smatramo jako bitnim. Također, počeli smo raditi i personalizirane balone, na kojima možete staviti napise kakve želite i koji se mogu puniti perjem, konfetima i mini balonima. To je vrlo zgodno za proslave diplome, unaprjeđenje na poslu ili neka druga specifična slavlja”, naglasila je Andrea Matijević.

Praćenjem trendova i uvođenjem noviteta Party Pops u budućnosti planira nastaviti sa širenjem asortimana kojeg nema u ponudi na hrvatskom tržištu, kao i lokalizaciju proizvoda na hrvatskom jeziku. Također, planira nastaviti s investiranjem u svoju nagrađivanu web trgovinu.

‘Posebno smo ponosni na nagradu za web trgovca godine koju smo osvojili četiri godine zaredom u kategoriji Zabava i pokloni, koju dodjeljuje organizacija Shopper’s Mind Hrvatska’, ističe Andrea Matijević. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.