Opatija s odličnim rezultatima iz kolovoza ulazi u posezonu

Autor:

DCIM101MEDIADJI_0086.JPG

Vladimir Franolić

Na području Turističke zajednice grada Opatije u kolovozu je ostvareno 219 tisuća noćenja. Riječ je o rastu od 50 posto noćenja u odnosu na kolovoz prošle godine, te 83 posto ostvarenog turističkog prometa iz kolovoza 2019. godine.

Strani gosti su ostvarili 94 posto noćenja od kojih je najviše bilo gostiju iz Njemačke (udjel 35%), Austrije (udjel 15%) i Mađarske (udjel 7%). Njemački su gosti ovog kolovoza ostvarili 70 posto više noćenja u odnosu na kolovoz prošle godine, Austrijanci 172 posto više u odnosu na prošlu godinu, dok su Mađari ostvarili porast od 32 posto u odnosu na prošlu godinu. Domaći gosti na četvrtom su mjestu po broju ostvarenih noćenja.

Iz TZ Opatije izvijestili ssu da je više od polovice svih noćenja ostvareno u hotelskom smještaju koji bilježi rast od 61 posto. U privatnom smještaju ostvareno je 46 posto kolovoških noćenja s rastom od 42 posto u odnosu na prošlu godinu, među kojima se najveći rast od čak 50% ostvario u vilama s bazenima i ostalim objektima s 5 zvjezdica.

Prema dobnim skupinama, najveći broj noćenja bilježi se kod dobne skupine od 19 do 30 godina s udjelom od 20 posto u ukupnom broju noćenja, a slijede ih gosti iz dobne skupine od 41 do 50 godina s udjelom od 19 posto, te od 31 do 40 godina s udjelom od 17 posto.

“Opatija je u kolovozu ostvarila odličan turistički rezultat, a već polovicom kolovoza premašen je ukupan prošlogodišnji turistički promet ne čemu treba čestitati svim turističkim djelatnicima u destinaciji. Veliki interes gostiju za Opatijom potvrđuje činjenicu da je Opatija prepoznata kao poželjna i sigurna destinacija, a imidž sigurne destinacije pruža nam odličan start i za rujan obzirom na izvrsne najave i buking što daje optimizam za dobru posezonu”, izjavila je direktorica TZ grada opatija Suzi Petričić.

Dodala je da je ove godine potvrdila i svoj status najbolje gastro destinacije. “Posebno veseli povratak kongresnih aktivnosti i održavanje značajnih kongresa u rujnu. S kampanjama nastavljamo, a posebno ističemo onu posvećenu Adventu za kojeg su pripreme već započele. Veliki uspjeh prošlogodišnjeg Adventa u Opatiji, koji je, da podsjetimo, prošao u znaku lockdowna, poticaj nam je za daljnji rad na blagdanskom uređenju Opatije”, zaključila je Suzi Petričić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.