‘OLIVER’ NIJE ISPLOVIO Inspekcija zabranila plovidbu, Milanović govorio o sumnjivim nabavkama polovnih brodova

Autor:

Photo: Jadrolinija

Samo dan nakon što je Milanović prozvao Plenkovića da, umjesto da gradi brodove, kupuju polovne u Grčkoj i dijele proviziju, inspekcija je zabranila ‘Oliveru’ da plovi. I ‘Oliver’ je polovni brod iz Grčke

Jadrolinija je nedavno obznanila kako će trajekt Oliver biti službeno uveden na državnu trajektnu liniju Split-Hvar-Vela Luka (Korčula)-Ubli (Lastovo). Oliver je trebao jučer navečer isploviti iz riječkog remontnog brodogradilišta Viktor Lenac za Split, iz kojeg se jutros trebao zaputiti prema Veloj Luci.

Međutim, isplovljavanje je odgođeno nakon završnog testiranja u riječkom škveru. Bez obzira što je brod plovio zadnjih dvadeset godina u linijskom putničkom prometu i doplovio u Hrvatsku s važećim svjedodžbama, LK Rijeka je prema Jadroliniji uputila dodatne zahtjeve. Inspekcija Lučke kapetanije Rijeka zabranila mu je isplovljavanje, ali detalji zbog kojih je plovidba odgođena zasad nisu poznati.

‘To su ozbiljniji nedostaci’

O svemu su se u međuvremenu oglasili iz Sindikata pomoraca Hrvatske, čiji glavni tajnik Neven Melvan ističe kako inspekcije nikad ne zaustavljaju brodove zbog manjih uočenih problema.

“Razlozi za zaustavljanje broda nikad nisu sitnice koje se mogu otkloniti u roku od 24 sata, već daleko ozbiljniji nedostaci koji predstavljaju ugrozu sigurnosti broda, posade, putnika i okoliša”, rekao je Melvan, piše Novi list.

“Očigledno je da su inspektori Lučke kapetanije Rijeka korektno i profesionalno obavili svoj posao te se nadamo da neće biti političkih pritisaka kako bi se zataškali uočeni nedostaci na brodu. Bez obzira na emocije koje u svima nama budi ime broda, nazvanog po našem slavnom pjevaču, najvažnije je da on bude siguran za pomorski promet, posada, putnike i okoliš”, dodao je Melvan, tajnik Sindikata pomoraca.

BARDU U ČAST Trajekt na liniji Split-Vela Luka zvat će se ‘Oliver’

Stigao iz Grčke, nedavno preimenovan u ‘Oliver’

Radi se o novonabavljenom brodu Jadrolinije ranije nazvanom Vela Luka, a koji se bijeloj floti pridružio potkraj 2023. godine. Nedavno je preimenovan u Oliver, na prijedlog Hrvatske glazbene unije, nazvali su ga u čast pokojnom Oliveru Dragojeviću.

Brod je u Hrvatsku stigao iz Grčke. Kapacitet mu je 680 putnika i sto vozila. Namijenjen je splitskom plovnom području na trajektnoj liniji Split-Vela Luka-Ubli kao zamjena za brod Lastovo. Početak uključenja u plovidbu očekuje se u prvom kvartalu 2024. godine, najavili su iz Jadrolinije krajem prošle godine.

Jadrolinija kupila polovne grčke brodove unatoč upozorenju da ne mogu ploviti Jadranom

Pokrenuto rješavanje

Iz Jadrolinije su sadašnju situaciju komentirali riječima kako je pokrenuto rješavanje “dodatnih zahtjeva inspektora”.

“Bez obzira što je brod plovio zadnjih dvadeset godina u linijskom putničkom prometu i doplovio u Hrvatsku s važećim svjedodžbama, Lučka kapetanija Rijeka je prema Jadroliniji uputila dodatne zahtjeve. Već danas smo krenuli u rješavanje istih te ćemo ih ispuniti u najkraćem mogućem roku”, rekli su iz Jadrolinije za Novi list.

Milanović ih prozvao za polovne brodove

Jučer je predsjednik Zoran Milanović govorio o polovnim trajektima te je spomenuo brodove iz Grčke.

“A svih ovih osam godina kriminalne i korumpirane HDZ-ove vlasti Plenković nije gradio, već je kupovao u inozemstvu tuđe polovne trajekte, uglavnom u Grčkoj, uzimala se i dijelila provizija dok su hrvatska brodogradilišta čekala praznih navoza i propadala”, napisao je Milanović jučer na Facebooku.

“Plenkovića i njegove ministre zanimaju samo poslovi iz kojih se pune crni HDZ-ovi fondovi ili poslovi na kojima se braći i prijateljima jamči dobra zarada”, dodao je Milanović.

‘ZANIMA VAS SAMO PROVIZIJA’ Milanović pita Plenkovića zašto trajekte ne gradi u Hrvatskoj

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.