Nasljednici Zdravoljubaca: Prodano gotovo pola milijuna Zumića

Autor:

Screenshot/Youtube

Nakon velike popularnosti Zdravoljubaca, Zumići su oborili rekorde prodaje pa je tako više od 103.000 jedinstvenih kupaca u prosjeku kupilo čak dva omiljena plišanca. U hrvatskim kućanstvima danas je više od 489.000 Zumića, od čega su najprodavaniji bili Slatka Zlatka, Zgodni Zvone i Leptir Plavonja, i preko 96.000 albuma sa zgodama ovih veselih kukaca.

Iz Konzuma ističu da je zahvaljujući Zumićima zabilježena dvostruko veća prodaja domaćeg meda i rast od 101% u kategoriji domaćeg meda u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Konzum je popularnost Zumića iskoristio s krajnje pozitivnim ciljem te je u suradnji s Hrvatskom udrugom pčelara „Pčelinjak“ pokrenut humanitarni projekt „Hrvatska Pčelarska Služba – 112 (SOS za pčele)“.

Dio vesele zujave ekipe postala je i Bubamara Točkica, koja se Zumićima pridružila s ciljem osvješćivanja javnosti o velikoj važnosti pčela u ekosustavu i načinima njihovog očuvanja. Cjelokupna količina Bubamare Točkice rasprodana je u rekordnom roku, čime je prikupljeno 360.000 kuna. Ovaj iznos doniran je HUP-u „Pčelinjak“ za financiranje službenih ureda, timova ljudi, zaštitne odjeće i radne opreme za sigurno uklanjane rojeva pčela s gradskih površina u županijama širom Hrvatske.

“Dio vesele zujave ekipe postala je i Bubamara Točkica, koja se Zumićima pridružila s ciljem osvješćivanja javnosti o velikoj važnosti pčela u ekosustavu i načinima njihovog očuvanja. Cjelokupna količina Bubamare Točkice rasprodana je u rekordnom roku, čime je prikupljeno 360.000 kuna. Ovaj iznos doniran je HUP-u „Pčelinjak“ za financiranje službenih ureda, timova ljudi, zaštitne odjeće i radne opreme za sigurno uklanjane rojeva pčela s gradskih površina u županijama širom Hrvatske”, kazala je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Video na YouTubeu u kojem Roko Superoko, Žalac Genijalac, Slatka Zlatka, Zgodni Zvone, Tina Peludina i Njezino Medočanstvo pjevaju o oprašivanju i drugim važnim zadaćama koje obavljaju, pak, prikupio je više od milijun i 800 tisuća pregleda.

Kako bi djeca naučila još više zanimljivih činjenica o pčelama, proizvodnji meda i načinima na koje mogu doprinijeti zaštiti tih vrijednih kukaca, osmišljen je i online igrokazzzz sa Zumićima u glavnoj ulozi. „Vesela priča o danu Zumića“, koja prikazuje kako izgleda jedan dan u pčelinjoj košnici te zbog čega su pčele toliko važne za cjelokupan život na našem planetu, imao je više od 500.000 pregleda i preko 15.000 sati gledanja na Konzumovom YouTube kanalu.

 

OZNAKE: zumići, Konzum

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.