Modna marka Fenty Rihanne i LVMH-a ‘na pauzi’: Čekaju ‘bolja vremena’

Ready-to-wear brend Fenty pjevačice Rihnne obustavlja se na neodređeno vrijeme, objavio je luksuzni konglomerat LVMH. Liniju je Rihanna lansirala prije nešto manje od dvije godine s francuskom tvrtkom, u kojoj su, između ostalih modne kuće Louis Vuitton i Dior.

Stanka je, izvijestili su iz LVMH-a za CNN Style, zajednička odluka. Dodaju da ‘čekaju bolje uvjete’ te ističu da će nastaviti podržavati ostale elemente Fentyja i koncentrirati se na rast i dugoročni razvoj beauty linije i linije za njegu kože Fenty, kao i linije donjeg rublja Savage X Fenty.

Pandemija koronavirusa uvelike je utjecala na globalnu modnu industriju. Tržišno izvješće konzultantske tvrtke McKinsey pokazalo je da je modna prodaja prošle godine drastično pala.

Savage X Fenty, poput ostalih brendova u Fentyju, imao je odlične reakcije zbog svog pozitivnog gledanja na svaki oblik tijela, kao i zbog inkluzivnih praksi. Linija donjeg rublja nudi donje rublje za širok spektar nijansi kože i tipova tijela, a to je poruka koja se prenosi na modne piste i reklamne kampanje. Prošle jeseni u kampanji za posebnu kolekciju kapsula sudjelovale su žene koje su preboljele rak dojke.

Fenty nije Rihannin prvi izlet u modne vode. Još 2014. godine postala je kreativni direktor Pume, a napravila je i kolekciju za britansku trgovinu River Island.

Komentiraj