Marketinški genijalac Thomas Kolster održao predavanje

Of The Box

Održan je posljednji u nizu Of The Box event u ugodnom ambijentu i atmosferi Hotela Canopy By Hilton Zagreb.

Ovog puta centralna ideja eventa jest pojam održivosti pa je u goste došao čovjek koji pojam živi, njeguje, proširuje i aktivno prakticira u svojem profesionalnom djelovanju – Thomas Kolster. Poznat kao pionir dobrog djelovanja u svijetu oglašavanja, čovjek je to s misijom koja postaje pokret. Ovaj poslovni čovjek je osmislio termin “goodvertising”, zgodnu i na prvi pogled šarmantnu igru riječima koja iza sebe nosi iznimno opsežno polje komunikacije. Goodvertising je i naziv knjige koja istražuje “dobro u komunikaciji”.

Thomas Kolster savjetuje mnoge klijente diljem svijeta, u svim industrijama, od IKEA-e, Ogilvyja, SOS-ovih dječjih sela do malih početnika. Kada situacija od njega to traži on svoje savjete pretvara u kampanje, sve s predznakom goodvertisinga. Upravo zbog njegovog djelovanja jedan od vodećih svjetskih medija Huffington Post prozvao ga je Inspirational Leader tj. inspirativnim vodičem. Održivost čine mnoge stvari i mnogi detalji procesa, neki od njih su reciklaža, briga o očuvanju te korištenju voda i okoliša.

Poslovna druženja na kojima se predstavljaju “out of the box” govornici i ideje te povezuju ljudi iz poslovnog svijeta organizirao je Journal.hr.

Thomas Kolster

Komentiraj