KIA novim logotipom izazvala pomutnju: deseci tisuća ljudi u Google upisuju “KN car”

Mnogi više ne prepoznaju slova korejske marke, pa umjesto “KIA” vide “KN”. Google Trends je objavio da 30.000 korisnika interneta mjesečno pretražuje “KN auto” ili “KN SUV”

Početkom 2021. KIA je uz spektakularan vatromet predstavila novi logo koji simbolizira transformaciju marke i novu strategiju. Pritom su uklonili 3D efekt, pojednostavili natpis i malo promijenili izgled slova. PA se logo već nekoliko mjeseci nalazi na novim modelima, još uvijek izaziva malu zabunu, posebice kod onih koji nisu upoznati s modelima automobila.

Google Trends je objavio da oko 30.000 korisnika interneta svaki mjesec pretražuje ključnu riječ “KN auto” ili “KN SUV”. To znači da gotovo svake minute netko pita o kojoj je marki riječ. Ovaj fenomen nije ograničen samo na Sjedinjene Države jer ljudi u Australiji, Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu pretražuju ključne riječi “KN cijena automobila” i “KN električni brend automobila”.

Pretraživanje u SAD-u je slično i uključuje pitanja: “Što je KN marka automobila”, “KN auto”, “Što je KN” i “KN car”. Jesu li Korejci novim logom sebi pucali u koljena?

izvor: AF

Komentiraj