JYSK Hrvatska postavio novi rekord, promet povećan za 16 posto

S EBIT rezultatom od gotovo 128 milijuna kuna u financijskoj godini 2020/21, JYSK je još jednom ostvario povijesno visok rezultat u Hrvatskoj, priopćili su iz kompanije.

Iako je 2020./21. za JYSK donijela mnoge nove izazove, tvrtka je još jednom uspjela iskoristiti sinergiju fizičkih trgovina i jakih digitalnih platformi kako bi postavila nove rekorde s prometom od 616.299.800 kuna i EBIT-om od 127.921.200 kuna. Tako je promet povećan za 16 posto, dok je EBIT rezultat bio za 47,6 posto veći u odnosu na 2019./20., koja je također za JYSK bila rekordna godina.

“Izuzetno sam zadovoljna postignutim rezultatima. Za JYSK, kao i za druge tvrtke, ovo je bila vrlo izazovna godina. Stoga svi naši zaposlenici mogu biti ponosni na zajednički postignute rezultate” , kaže Country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, Vesna Kukić Lončarić.

Country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, Vesna KukićLončarić/ Foto: JYSK

 

Velika razlika između tržišta

Globalno gledajući na razini svih zemalja u kojima JYSK posluje pandemija je različito utjecala od tržišta do tržišta što se jasno vidi po ostvarenim rezultatima.

“Jedno od JYSK-ovih najvećih tržišta na globalnoj razini je Njemačka koja je sa svojih 1.000 trgovina bila najduže pod jakim restrikcijama. Promet u Njemačkoj nije dosegnuo razinu prošlogodišnjeg,  ali zato s druge strane, značajno smo povećali promete u Skandinaviji, Engleskoj, Hrvatskoj i nizu zemalja istočne i srednje Europe. Takav je rezultat više nego nadoknadilo pad prometa u Njemačkoj i na globalnoj razini obogućio da završimo godinu s
EBIT rezultatom od 4,5 milijarde DKK”, kaže Jan Bøgh, Predsjednik uprave JYSK-a.

Plan investicija

U narednim godinama JYSK planira svoju daljnju ekspanziju, a uz otvorenja novih trgovina velik je fokus i na preuređenju postojećih.

“Vidimo da naš novi koncept trgovina privlači sve više kupaca stoga, planiramo ubrzati tempo ulaganja u preuređenja kako bi svim našim kupcima pružili jednako inspirativan doživljaj kupovine. Plan je na razini JYSK-a preurediti sve postojeće trgovine do 01.9. 2024. godine. Najvećim izazovom do sada pokazala se nabava potrebne opreme, kako za obnovu postojećih tako i za otvorenja novih trgovina. To je posljedica globalnih izazova nedostatka sirovina i logističkih kapaciteta. Međutim, očekujemo da će se i to stabilizirati u narednim godinama”,
kaže Vesna Kukić Lončarić.

Komentiraj