FOTO: facebook.com

Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi, dijeli sreća, a pamte se zauvijek.

Mirisna kava, zagrljaj inspiracije, olovka i papir su vodilja ovogodišnje kampanje kompanije Julius Meinl koja svake godine na Međunarodni dan poezije (21. ožujka) nadahnjuje ljude diljem svijeta na “skladanje” najljepših stihova.

Kako bi naglasili svoju povezanost s umjetnošću i umjetnicima kao globalnog brand ambasadora za 2019. godinu angažirali su  Toma Odella, pjevača s platinastom nakladom i autora velikog hita “Another love”.

“Umjetnost je za Julius Meinl oduvijek imala iznimno važnu ulogu. Jako smo ponosni na činjenicu da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, rekao je Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska.

Već šestu godinu zaredom pozivaju  sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te budu dio kampanje ‘Platite kavu stihom’, koju možete pratiti i putem društvenih mreža i YouTube kanala.

Komentiraj