HRAST “HNS ne poznaje zakone u resoru u kojem imaju ministricu”

Autor:

21.11.2014., Zagreb - Predsjednik HRAST-a Ladislav Ilcic odrzao je na Cvjetnom trgu konferenciju za medije na kojoj je govorio o problemu pedofilije.
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Stranka Hrast pozvala je u nedjelju Vladu da vodi ozbiljnu i odgovornu odgojno-obrazovnu politiku jer, kako ističe, djeca ne mogu biti taoci neozbiljne politike HNS-a, koji ne poznaje temeljne činjenice i zakone u resoru u kojem imaju ministricu.

“Stranka HNS u svom priopćenju navodi da se vjera ‘uči u vjerskim zajednicama, ne u školama’. Istovremeno u školama postoji izborni predmet vjeronauk. Samo ime tog predmeta govori da se u njemu uči o vjeri. I to u školi. Dakle, HNS ne poznaje temeljne činjenice i zakone u resoru u kojem imaju ministricu,” stoji u današnjem priopćenju Predsjedništva Hrasta.

HNS, ocjenjuje se, pokazuje da im je izbacivanje propagandnih floskula modus operandi i prvi politički prioritet, a ozbiljan rad i dobrobit djece puno manje važni od želje da pred biračima opravdaju neprincipijelan ulazak u koaliciju s HDZ-om. “A HDZ je žrtvovao naš odgojno obrazovni sustav radi HNS-ove političke propagande,” poručuje Hrast.

Druga floskula, stoji u priopćenju, koju HNS redovito koristi je da se u školama isključivo uče sadržaji koji su pluralistički prikazani. Međutim, HNS je bio oštro protiv pluralizma kad je Hrast predložio da se u zdravstvenom i građanskom odgoju omogući izbor između različitih programa, stoji u priopćenju.

HNS je 6. travnja objavio priopćenje u povodu medijskih informacija da je u nacrtu novog obiteljskog zakona i odredba da roditelji imaju pravo da se njihovoj djeci osigura odgoj i obrazovanje u skladu s njihovim vjerskim i filozofskim uvjerenjima. “HNS ima jasan stav: mi smo sekularna država, vjera se uči u vjerskim zajednicama, ne u školama,” stoji u priopćenju. HNS također ističe da se obrazovanje ne može definirati obiteljskim, već zakonima iz resora obrazovanja te da se u školama isključivo uče sadržaji koji su “znanstveno utemeljeni, metodički prilagođeni dobi i pluralistički prikazani”.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.