Tko može postati član Hepi kluba?

Članovi Hepi kluba mogu postati svi kupci HEP Opskrbe koji su fizičke osobe i koji primaju račune e-mailom. Potrebno je podnijeti zahtjev za članstvom putem aplikacije ‘Moj Hepi račun’.

Na koji način će kupac ostvariti bodove?

Za svaki račun za opskrbu električnome energijom plaćen u roku dospijeća, članu Hepi kluba dodijelit će se broj bodova jednak ukupnom plaćenom iznosu računa za električnu energiju u kunama uvećan za koeficijent, prema kojem 1 kuna vrijedi 1 bod.

Koje uvjete kupac mora ispunjavati da se učlani u Hepi klub?

Kupac prije podnošenja zahtjeva za članstvo mora imati status aktivnog kupca HEP Opskrbe i ne smije imati nepodmirene dospjele račune prema HEP Opskrbi.

Kada kupac može bodove zamijeniti za dodatnu uštedu na računu?

Svi članovi Hepi kluba koji skupe minimalno 2 500 bodova, mogu zamijeniti bodove za umanjenje računa u visini opskrbne naknade budućih razdoblja, a sukladno ponuđenim nagradama koje su vidljive kroz aplikaciju ‘Moj Hepi račun’.

Što je potrebno napraviti kako bi se kupac učlanio?

Potrebno je podnijeti zahtjev za članstvo u Hepi klubu putem aplikacije ‘Moj Hepi račun’. Kupac će dobiti obavijest o odobrenom zahtjevu koji će biti vidljiv u aplikaciji ‘Moj Hepi račun’.

Kako mogu zamijeniti bodove za nagrade i koje?

Bodovi se mogu zamijeniti za nagrade koje su trenutno u ponudi Hepi kluba, a vidljive su kroz aplikaciju ‘Moj Hepi račun’ putem koje se podnosi zahtjev za realizaciju nagrada.

Koje su prednosti članstva u Hepi klubu?

Svaki član Hepi kluba može imati jedno ili više članstava, ovisno o broju ugovora o opskrbi električnom energijom. Svaki kupac ima onoliko ugovora o opskrbi koliko ima mjernih mjesta odnosno prijavljenih brojila. Bodovi se skupljaju po svakom Ugovoru, a mogu se zamijeniti za nagradu bez vremenskog ograničenja ukoliko član ima status aktivnog kupca. Bodovi sa različitih šifri kupca ne zbrajaju se.

https://hepi.hep.hr/hepi-klub

Komentiraj