FOTO: Styling kose bi trebao biti pristupačan svakome

Autor:

FOTO: Goran Perišin i Ivan Klekar

Keune Haircosmetics jedna je od najpoznatijih i najpopularnijih beauty kompanija na svijetu. Prelijepo okruženje termi Tuhelj je nedavno poslužilo kao idealna kulisa za glamurozno predstavljanje linije Style, kojem su nazočile brojne osobe iz društvenog života, partneri i klijenti, kao i poznate ljepotice poput Ive Šarić, Nine Mije Čikeš i dr.

Najnovija kolekcija usavršena je na način da daje odgovor na svaki izazov kada je u pitanju styling kose, a sastoji se od već iskušanih i provjerenih omiljenih formula s nešto izmijenjenim sastavom.

Kolekcija je podijeljena u tri kategorije: Prep, Shape i Finish te u osam različitih podlinija. U kampanji koja prati cijelu priču prikazano je osam ženskih modela, odnosno osam kultnih lookova, od visokog i elegantnog visokog repa preko romantičnih valova do super zalizane kose. Linija sadrži i dva nova mirisa, zavodljivi amber i svježi neutral te ima snažan UV-filter.

Keune smatra kako bi “styling asortiman trebao nositi određenu dozu luksuza, no u isto vrijeme morao biti i pristupačan”.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.