Ovog vikenda održan je humanitarni modni događaj ‘Kreirano srcem’ u organizaciji Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, uz podršku dm-a. Na modnoj reviji u zagrebačkoj Mimari predstavljene su nove službene turističke uniforme Hrvatske turističke zajednice, a humanitarni cilj projekta podržali su pokrovitelji donacijama za udruge ‘Dar’ iz Osijeka i ‘Hrvatsku udrugu za ranu intervenciju u djetinjstvu – HURID’ iz Zagreba.

Dvadeset i dvije dame iz hrvatskog javnog života, zaslužne građanke i ambasadorice projekta, redom novinarke, političarke, glumice, voditeljice, sportašice i znanstvenice, zamijenile su svoje radne cipele onim manekenskim te kao prave ambasadorice Hrvatske i hrvatskog turizma, predstavile najnoviju kolekciju turističkih uniformi Hrvatske turističke zajednice koju je kreirao modni dvojac Elfs.

“Ovim projektom željeli smo pokazati da je Hrvatska mnogo više od sunca, mora i predivne prirode. Velikim slovima želimo ju istaknuti kao zemlju koju čine ljudi velikog srca i kreativne energije. Upravo stoga, u Ministarstvu turizma i Hrvatskoj turističkoj zajednici kontinuirano tražimo mogućnosti kako bismo u svojem radu doprinijeli zajednici i onima najpotrebitijima. Večeras smo potvrdili da turizam spaja ljude te da na krilima zajedništva možemo raditi velika djela“, naglasio je u obraćanja ministar turizma Gari Cappelli.

Marijana Krolo, članica odbora udruge Dar koja okuplja i pomaže četrdeset djece s dijagnozom autizma zahvalila se u ime svih članova Ministarstvu turizma i Hrvatskoj turističkoj zajednici što su pokrenuli ovakvu hvale vrijednu akciju.

“U ime članova HURID-a i suradnika, srdačno zahvaljujemo svima koji su ovaj događaj kreirali srcem. Također zahvaljujemo i donatorima, jer su i materijalne pretpostavke za rad iznimno važne. Ulaganje u rani razvoj djece je ulaganje u budućnost zajednice koje se višestruko vraća”, izjavila je prof. emerita dr. sc. Marta Ljubešić, predsjednica Upravnog odbora udruge HURID koja okuplja stručnjake u području rane intervencije i provodi znanstveno utemeljene programe koji doprinose dobrobiti mlađe djece s biološkim ili socijalnim rizikom i kvaliteti života njihovih obitelji.

Svoje veliko srce za pomoć mališanima pokazale su potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova mr. sc. Marija Pejčinović Burić, hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Dubravka Šuica, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba Martina Bienenfeld, odvjetnica Jadranka Sloković, bivša predsjednica i sadašnja članica Izvršnog odbora hrvatske udruge poslovnih žena KRUG i članica Izvršnog odbora FCEM-a, krovne svjetske organizacije poduzetnica, Sofija Šmitran, članica Uprave Specijalne bolnice Sv. Katarina Jadranka Primorac, članica Uprave Hrvatske elektroprivrede Vlatka Kamenić Jagodić, članica Uprave Hanza Media Ana Hanžeković, dr. neurokirurgije – KBC “Sestre milosrdnice” Nikolina Sesar, radijska voditeljica Ivana Mišerić, glumica i voditeljica Doris Pinčić, novinarka i voditeljica Jelena Pajić…

Potporu u organizaciji događaja Ministarstvu turizma i Hrvatskoj turističkoj zajednici pružile su i vodeće hrvatske tvrtke ACI, Atlantic Grupa, dm-drogerie markt, Hrvatska elektroprivreda, Hrvatska pošta, Jadranski luksuzni hoteli, JANAF, Kempinski, Kraš, Lošinj Hotels&Villas, Mastercard i Podravka.

“dm redovito ulaže i vraća zajednici u kojoj živi i radi i zato smo se sa zadovoljstvom uključili u ovaj projekt koji opravdano nosi ime ‘Kreirano srcem’. Podrška ugroženim skupinama, pogotovo najmlađim članovima društva, dio je dm-ovog poslovanja od samih početaka u Hrvatskoj i raduje me što smo još jednom dobili priliku utjecati na podizanje kvalitete života djece s razvojnim rizicima i poremećajima te njihovih obitelji“, rekao je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

‘Kreirano srcem’ zagrebačka je pretpremijera turističkih uniformi koje će Hrvatska turistička zajednica i službeno predstaviti u sklopu World Travel Marketa (WTM), globalnog događanja za industriju putovanja koje se od 5. do 7. studenog održava u Londonu.

Komentiraj