Dolce&Gabbana sudjeluju na ovogodišnjem Digitalnom Tjednu mode u Milanu

Milanski tjedan mode ove će se godine održati u digitalnom obliku, zbog pandemije koronavirusa. Prošlog tjedna najavljeno je sudjelovanje Guccija, a dana je potvrđeno da će na Digitalnom tjednu mode sudjelovati i Dolce&Gabbana.

View this post on Instagram

Camera Nazionale della Moda Italiana is happy to announce that @dolcegabbana has joined its Association. "We have always been in love with Italy, with all its beauties and excellences, and we have invested our energy to support it and make it renowned to the world. Fashion needs, now more than ever, strong positivity and cohesion. At a particular moment like this, we thought it was important and necessary to join forces. We supported the Camera della Moda project "Italia We Are With You" and we HAVE decided to be part of its "Digital Fashion Week.” These collaborations brought us closer to Camera della Moda and renewing our collaboration has been a natural result. We hope we will be able to look to the future together, giving Italian fashion the respect and attention it deserves, to support the production chain and because fashion itself is one of the maximum expressions of Italian creativity". Domenico Dolce and Stefano Gabbana #DolceGabbana

A post shared by Milano Fashion Week (@cameramoda) on

Predsjednik Camera della Moda Carlo Capasa kazao je za WWD da se brend vraća na Tjedan mode nakon više od dva desetljeća. “Ovo je važna poruka jedinstva i solidarnosti u ovim teškim trenucima. Ima simboličnu vrijednost”, rekao je Capasa.

Capasa je pozvao Domenica Dolcea i Stefana Gabbanu da sudjeluju na Tjednu mode, nakon što su u travnju sudjelovali u projektu ‘Italia, we are with you’, pomoću kojeg su donirani respiratori i druga medicinska oprema Civilnoj zaštiti u borbi protiv koronavirusa.

Digitalni tjedan mode trebao bi se održati od 14. do 17. srpnja.

Tradicionalni muški Tjedan mode, koji se inače održava u lipnju, sada je prebačen na srpanj. Capasa je otkrio da će na Tjednu mode sudjelovati više od 40 brendova, uključujući Etro, Bottega Veneta, Ermenegildo Zegna i Dsquared2.

Komentiraj