DJ Matoma zakupio reklamne panoe na Coachelli radi podizanja svijesti o stanju u Ukrajini

Autor:

Matoma/Instagram

Norveški DJ Matoma zakupio je brojne reklamne panoe na putu do festivala Coachella u Kaliforniji kako bi podigao svijest i sakupio što više sredstava za pomoć Ukrajini.

Na putu do festivala Coachella, koji je započeo još 15. travnja a završava danas 25.4.2022., norveški DJ Matoma u suradnji s humanitarnom udrugom Music Saves UA postavio je niz reklamnih panoa na koje na preko ukrajinske zastave napisao ‘Drop beats not bombs’ (Nabacite beat a ne bombe).

Objašnjenje svog postupka Matoma je napisao na Instragramu: “Prije samo nekoliko godina svirao sam na festivalu Atlas Weekend u Ukrajini prekrasnoj gomili ljudi, baš kao i onima koji ove godine dolaze na Coachellu. Ti dani slobode su nažalost prošli za njih, a sada bombe padaju na njihove gradove. Isti ti ljudi iz Atlas Festivala svoj su noćni klub preuredili u humanitarni centar (!!!), koji pomaže i brine za one kojima je potrebna njihova pomoć. To je jedna od najnadahnutijih stvari koje sam vidio i daje mi prijeko potrebnu nadu. Ovaj klub je nekoć bio ispunjen slobodnim, sretnim ljudima, a sada vođen istinskom svrhom dobrote uzdiže se do nove, veće svrhe. Ovo je moć glazbe i ljubavi.”

Ove godine su na festivalu Coachella između ostalog nastupili Billie Eilish, Harry Styles, Damon Albarn, Shania Twain, The Weeknd i Swedish House Mafia, Kendrick Lamar itd.

 

 

 

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.