Digitalnu transformaciju treba provoditi pametno i ciljano

Autor:

HGK

Digitalna transformacija mijenja poslovanje. Zahtjevan proces može rezultirati neuspjehom, jer tvrtke u njega kreću bez jasne vizije i cilja. Kako pronaći pravi model razvoja i ne postati žrtva digitalnih trendova bile su glavne teme konferencije ‘Digitalni izlet 2019’.

“Hrvatska je po stupnju digitalizacije društva tek 22. od 28 zemalja EU. Samo 15 posto domaćih tvrtki ima razvijenu strategiju digitalne transformacije, a veliki broj takvih projekata, čak 85 posto, na kraju propadne zbog nerazumijevanja ekonomije digitalnog. Tvrtke koje efikasno provedu transformaciju profitiraju, a ostali stagniraju, odnosno gube korak na tržištu. Povrat ulaganja u digitalizaciju vraća se po stopi od 12 posto, dok je povrat investicija u postojeće poslovne aktivnosti duplo manji“, rekao je Marko Jurčić, savjetnik predsjednika HGK i glavni urednik Privrednog.

Važno je izabrati i pravu tehnologiju za ostvarenje ciljeva. Naglašeno je i kako se ne mora koristiti blockchain, umjetnu inteligenciju ili internet stvari samo zato jer je to trend, alati moraju pomoći u ostvarenju poslovnih planova, pojednostavljenu procesa i povećanju zarade.

Primjere dobre prakse možemo naći u industrijama koje su doživjele najveće disrupcije, poput bankarstva ili maloprodaje. Maloprodaja je evoluirala na više kanala i nudi sve što poželite online, slično je i s industrijom glazbe koja posjetiteljima festivala nudi pametne uređaje kao ulaznicu, novčanik…

Konferenciju je organizirala Hrvatska gospodarska komora uz partnere.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.