Dalmacijavino dogovorilo prepuštanje krovnih brendova Badelu 1862

Autor:

29.04.2010., Zagreb - U poduzecu Badel 1862 u Vlaskoj 116 odrzana je press konferencija. rPhoto: Marko Lukunic/PIXSELL

Photo: Marko Lukunic/PIXSELL

Badel 1862 zaključio je dogovor s Dalmacijavinom o preuzimanju krovnog brenda te svih brendova vina i kvasine, izvijestili su u utorak iz Badela 1862.

“Vinski asortiman Dalmacijavina, kao i jaka alkoholna pića koja smo prethodno preuzeli, proizvodit će se u Badelovim pogonima Vinoploda u Šibeniku, a kvasine u Badelovim pogonima u Sisku”,  rekao je direktor Vinoploda Krešimir Lokas.

Ovim dogovorom, kako je naveo, Badel 1862 i Vinoplod dodatno osnažuju svoje pozicije na vinskom tržištu, posebice u lokalnim dalmatinskim sortama kao što su Debit i Drniški Merlot.

“Punjenjem vinskih brendova Dalmacijavina dodatno pojačavamo proizvodnju u šibenskim pogonima, a korištenjem sinergija i daljnjim ulaganjima u razvoj sada još većeg broja vinskih brendova dobivamo dodatne mogućnosti kvalitetnog proširenja portfelja i rasta prodaje”, kazao je Lokas.

Dalmacijavino je jedan od najprepoznatljivijih brendova s područja Dalmacije, s dugom tradicijom koju Badel 1862 želi očuvati, navodi se u priopćenju.

Lokas je kazao kako brend Dalmacijavina namjeravaju nastaviti razvijati i osuvremenjivati kako bi ga približili i novim generacijama potrošača.

“S obzirom na dugogodišnju suradnju s tvrtkom Badel 1862, koja je od nas otkupljivala sirovine pa preuzela brendove jakih alkoholnih pića prije dvije godine, prodaja krovnog brenda Dalmacijavina upravo Badelu bio je poslovno prirodan slijed događanja”, istaknuo je direktor tvrtke Oštrc Luka Diel – Zadro.

Napominje kako će tvrtka Oštrc i dalje će poslovati s Badelom, a sada će to biti kroz najveći okrupnjeni dalmatinski vinograd u Petrovom polju iz kojeg će se većina sirovine prodavati upravo Badelu i Vinoplodu, što znači da se će se proizvodi Dalmacijavina i dalje raditi od istog grožđa od kojeg su se radili zadnjih 70 godina.

“Ugovor je potpisan na obostrano zadovoljstvo i vjerujem da će brendovi Dalmacijavina u budućnosti biti kvalitetno pozicionirani na tržištu. Osim većeg fokusa na potencijal našeg vinograda, u smislu još većih i kvalitetnijih prinosa, ali i gastronomsko-turističke priče koju razvijamo zadnjih godina, u narednom periodu još intenzivnije ćemo se fokusirati na poslovanje i razvoj jednog od najjačih regionalnih brendova pića, Pipi, te na njegovo daljnje širenje”, kazao je Luka Diel – Zadro.

Inače, Badel 1862 je početkom 2020. od Dalmacijavina preuzela brendove jakih alkoholnih pića.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.