Dacia Jogger Hybrid 140, prostrani monovolumen sa sedam sjedala troši 4,4 l/100 km

Autor:

de.motor1.com

Dacia Jogger Hybrid s optimiziranim usisnim benzincem 1.6 snage 141 KS i elektromotorom od 35 kW potvrdio je štedljivost u realnim uvjetima vožnje, na testu portala de.motor1.com

Prvi model rumunjske tvrtke Dacia s hibridnim sustavom je Dacia Jogger Hybrid 140. Monovolumen dugačak 4547 mm, širok 1784 mm i visok 1632 mm sa sedam sjedala u tri reda i prtljažnikom od 213/842/1819 litara do stotke ubrzava za 9,8 sekundi i postiže 167 km/h. Po WLTP ciklusu troši 4,8 l/100 km.

Test je napravljen 18. rujna 2023. pri vedrom vremenu i temperaturi od 22 do 26 Celzijevih stupnjeva u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, u umjerenim uvjetima. Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste. Tijekom testiranja ukupno je prijeđeno 858 km prosječnom brzinom 78 km/h.

Putno računalo je pokazalo da je potrošnja goriva od 4,3 l/100 km, a po punjenju goriva do čepa, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4,5 l/100 km. Po propozicijama ovog testa uzima se prosjek – 4,4 l/100 km. Uz ovu povoljnu prosječnu potrošnju, Dacia Jogger Hybrid jedan je od najboljih potpunih hibrida na tržištu. U rangu je s modelom Toyota RAV4 Hybrid AWD-i (također 4,40 litara/100 km) i bolja nego Honda Civic e:HEV (4,45 litara), Toyota Corolla Cross Hybrid (4,65 litara) i Nissan Qashqai e-Power 190 (4,75 litara).

Jedini potpuno hibridni karavan koji je trošio manje u mojim testovima bio je Suzuki Swace 1.8 Hybrid sa svojih 3,70 litara/100 km. Testni Dacia Jogger Hybrid 140 je prostran i vrlo praktičan. U izvedbi Extreme ima sedam sjedala te dobru standardnu opremu. Uključuje crne 16-inčne aluminijske naplatke, krovni nosač, automatsku kontrolu klime, četiri električna prozora, stražnju kameru, tempomat, elektromehaničku ručnu kočnicu i sustav ulaska bez ključa. S metalik bojom Verde Oxyde te sigurnosnim i navigacijskim paketom, kataloška cijena raste sa 26.550 na točno 28.000 eura.

Za ovaj iznos dobivate praktičan karavan s puno prtljažnog prostora i trećim redom sjedala. To se može postaviti ako je potrebno i nudi prostor za dva dodatna putnika. Automatski mjenjač jamči opušteno putovanje. No, unatoč 141 KS, Dacia Jogger Hybrid 140 ne doima se osobito sportski.
Zbog stalnog prebacivanja između motora s izgaranjem i električnog pogona (koji je na našoj testnoj ruti radio gotovo točno u omjeru 50:50), Dacia Jogger Hybrid je štedljiva na zahtjevnim dionicama ceste, primjerice na (talijanskoj) autocesti ili u gust gradski promet.

Zahvaljujući velikom spremniku za benzin od 50 litara i maloj potrošnji goriva, naš Dacia Hybrid može prijeći prosječno 800 km s jednim spremnikom goriva, a čak i više od 1000 km ako vozite štedljivo.

Potrošnja u različitim prometnim situacijama:

Gradski promet (Rim): 6,0 litara/100 km, domet 830 km
Gradska i međugradska mješavina: 5,0 litara/100 km, domet od 1000 km
Otvorena cesta: 6,2 litre/100 km, domet 805 km (izračunato)
Test štedljive vožnja: 3,0 litara/100 km, domet 1665 km

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.