BOJAN ŠOBER: ‘Mnogi su zbog Blaževića dugo šutjeli u strahu, a ministrica to odobrava’

Autor:

Privatna arhiva

Bojan Šober, operni pjevač i bivši ravnatelj opere HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, preuzeo je funkciju v.d. intendanta nakon što je riječko Gradsko vijeće smijenilo Marina Blaževića zbog optužbi za mobing, neracionalno trošenje novca i pogodovanje. Čeka se odluka ministrice kulture i medija

Nakon burnih mjeseci u HNK Ivana pl. Zajca, brojnih optužbi na račun intendanta Marina Blaževića – od optužbi za mobing, zapošljavanja bez odgovarajuće spreme, rada izvan Zajca bez odgovarajućih dozvola – Blažević je sada bivši intendant. Na njegovo je mjesto – nakon smjene koju je pokrenulo i provelo riječko Gradsko vijeće – došao Bojan Šober, operni pjevač s 40 godina umjetničkog rada, bivši ravnatelj Opere te kuće i bivši v.d. intendanta koji se, eto, još jednom primio te funkcije. Zanimljivo je u cijeloj priči oko Blaževićeve smjene to što je za njegov odlazak glasovalo 19 vijećnika, njih deset je bilo protiv. Ali šest glasova od tih 19 glasovi su vijećnika HDZ-a koji su, tako, bili presudni. To znači da su se vijećnici HDZ-a oglušili ne samo na savjete i preporuke ministrice Nine Obuljen Koržinek, već i na navodne direktne pozive i nje i Olega Butkovića da se glasuje za Blaževićev ostanak. A s obzirom na svesrdnu podršku koju je pružala Blaževiću, posebno zbog njegove uloge u novom zakonu o kazalištima, razumljivo je da je ovaj ‘’ne’’ riječkih vijećnika uzdrmao odnose ministrice s Bojanom Šoberom koji je kao član bivšeg i sadašnjeg saziva Kazališnog vijeća Zajca prvi pokrenuo priči o lošem poslovanju Blaževića.

Bojan Šober rođen je u Rijeci 13. kolovoza 1957., gdje je i diplomirao engleski jezik na Pedagoškoj akademiji Sveučilišta u Rijeci. Usporedo je studirao pjevanje u Italiji, a 1982. godine diplomirao u Teatru alla Scala u Milanu nakon dvogodišnje specijalizacije. Godine 1996. magistrirao je na Visokoj školi za glazbenu umjetnost Ino Mirković u Lovranu. Kao 22-godišnjak debitirao je u HNK Zagreb kao Marcello u Puccinijevoj operi ‘’La Bohème’’, a tijekom njegove karijere samostalnog umjetnika nastupao je na svim opernim pozornicama bivše Jugoslavije te na brojnim festivalima pjevajući glavne uloge svog baritonskog i bas-baritonskog faha. Šober je naslovni predavač Visoke škole iz kolegija solo-pjevanje, operni studij i povijest vokalne umjetnosti, od 1996. do 1999. bio je ravnatelj Opere i Baleta HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci u kojem je 1999. godinu dana obnašao i dužnost v.d. intendanta. Dobio je mnoge strukovne nagrade: Nagradu hrvatskog glumišta za najbolju glavnu mušku ulogu, Nagradu Milka Trnina i Nagradu Grada Rijeke, a od društvenih priznanja najvažnija je Odličje Reda Danice hrvatske s likom Marka Marulića za osobite zasluge u kulturi.

NACIONAL: Nakon odlaska Marina Blaževića s funkcije intendanta HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci vi ste v.d. intendanta, zašto ste to baš vi? Koliko znam, niste baš oduševljeni time, ali nitko to nije želio.

Dobro kažete. Morate znati da je trenutačno u Zajcu količina straha, nezadovoljstva i zamora ovom situacijom velika. Ljudi su dobivali otkaze ili opomene pred otkaz samo zato što su imali drugačije mišljenje, stoga i ne čudi toliko da se nitko nakon takve atmosfere nije osjećao spremnim preuzeti tu funkciju do izbora novog intendanta. Pristao sam prihvatiti tu funkciju radi brojnih umjetnika i kolega od kojih sam dobio podršku i povjerenje kao netko s potrebnim iskustvom i znanjem, jer sam na toj funkciji već bio. Jako dobro poznajem sustav kazališta i sve što je potrebno za nesmetan i kvalitetan nastavak rada do izbora novog intendanta ili intendantice. Ukazano povjerenje brojnih zaposlenika, ali i građana dalo mi je, ne bih rekao hrabrosti jer se ničega ne bojim, nego volje primiti se toga posla. Uvjeren sam da se moj dugogodišnji rad i doprinos kulturi ne mogu osporavati lažima, objedama i sličnim stvarima, kako se u posljednje vrijeme pokušava.

NACIONAL: Zar ima toga?

Svakog dana. Evo baš neki dan je izašlo u medijima, spočitava mi se članstvo u Lions klubu, Družbi Braća Hrvatskoga Zmaja i slično.

‘Nije mi jasan odnos ministrice Obuljen Koržinek i Blaževića, nije mi jasno da ga toliko gorljivo brani, a da nikada nije pokušala čuti argumente za njegovu smjenu. To uistinu zabrinjava’

NACIONAL: To govorite o Vojku Obersnelu, bivšem gradonačelniku Rijeke. Ide li to od SDP-a ili je to vaš osobni obračun? Kakav je vaš odnos s aktualnom gradskom vlašću SDP-a?

Naravno, uz jednu ogradu, tekst je potpisao Obersnel, ali je jasno da ga je pisao Blažević. Toliko hvalospjeva i panegirika o njegovu liku i djelu da to postaje smiješno. Pa niti moja vlastita djeca nemaju pojma gdje sam predavao, režirao, pjevao… a ovdje se detaljno navodi gdje je on bio, što radio i slično. Mislim da je u kontekstu mog imenovanja za v.d. intendanta jedino relevantno sagledati moju umjetničku biografiju umjesto kojekakvih zlonamjerno plasiranih izjava o mojem političkom opredjeljenju ili raznim članstvima od strane jednog bivšeg gradonačelnika.

To vam se zove inverzija ili okretanje pile naopako. O čemu se radi? Odjednom se sav fokus pokušava staviti na Šobera koji je, tobože, kao član Kazališnog vijeća učinio sve da bi bio novi intendant. Naravno, to je daleko od istine. Meni činjenica da sam v.d. intendanta ne donosi ništa, to je tehnička funkcija. Uostalom, bio sam v.d. intendanta godinu dana, što mi to treba? Izuzetno mi je žao da su neki moje imenovanje za v.d. potpuno pogrešno interpretirali u vidu nekog osobnog interesa. Ponavljam, pristao sam na tu funkciju isključivo kako bih pomogao da do izbora novog intendanta riječko kazalište kvalitetno i bez poteškoća nastavi s radom.

Bitno je naglasiti činjenicu da je Gradsko vijeće s 19 glasova za i 10 protiv – to je 65 posto – bivšem intendantu reklo ‘’doviđenja’’. Ponavljam, vijećnici predstavljaju građane koji su ih birali, dakle volju građana Grada Rijeke. Dakle, 65 posto njenih žitelja ne želi Blaževića za intendanta. Isto tako, činjenica jest da su zaposlenici sa 75 posto glasova rekli istom čovjeku ‘’doviđenja’’. Veze to sa Šoberom nema.

NACIONAL: Ono što je najzanimljivije u cijeloj priči jest to da je HDZ, odnosno vijećnici HDZ-a, glasovao protiv Blaževića, a to su bili ključni glasovi. Vijećnici HDZ-a tom su se odlukom oglušili ne samo na savjete i preporuke ministrice, već i na njene navodne direktne pozive da se glasuje za. Kako se to dogodilo? Poznato je da su HDZ-ovci jako odani vodstvu, stoga je ovaj potez zaista bio iznenađenje.

Mislim da bi bilo zabrinjavajuće da se HDZ, ili bilo koja druga stranka, oglušila na interese i želje birača, glasača i građana. U slučaju da se izignoriralo mišljenje naših građana, zbog direktive odozgo, po meni, stalnih 25, 26 posto HDZ-ovih birača na idućim bi izborima palo na 13 posto. Od 19 glasova za odlazak Blaževića HDZ je imao šest, dakle nije samo HDZ glasao protiv. Drago mi je, jako drago, da su vijećnici riječkog HDZ-a imali tu odgovornost prema svojim biračima i svojim sugrađanima. Rekli su što misle, govorili u njihovo ime i tako izglasali.

NACIONAL: Nije samo HDZ glasovao protiv, ali su ti glasovi bili odlučujući. Da nije HDZ tako glasovao, Blažević bi ostao intendant. Mnogi su bili uvjereni da će gradski vijećnici HDZ-a glasovati onako kako je željela ministrica, pa je zato ova priča dobila jednu sasvim novu dimenziju. Sigurno to nije bilo lako, kako se to odrazilo na vaš odnos s Ninom Obuljen Koržinek?

Ministrica me nije kontaktirala, ni ranije, kao kazališnog vijećnika niti sada kao v.d. intendanta. Iskreno, sreli smo se na jednom primanju i to je sve.

NACIONAL: I to je zanimljivo. Je li i vama neobično to što je ministrica tako čvrsto stala iz njega, unatoč tome što je on u Zajc došao s Oliverom Frljićem, žestokim protivnikom HDZ-a, da bi sada otišao kao čovjek od ministričina najvećeg povjerenja? Kako na to gledate?

Nije mi jasan odnos ministrice i Blaževića, nije mi jasno da ga toliko gorljivo brani, a da nikada nije pokušala čuti argumente Kazališnog i Gradskog vijeća za njegovu smjenu. To uistinu zabrinjava. Tu se mora povući analogija sa Splitom, dakle riječ je o drugom i trećem najvećem gradu u Hrvatskoj u kojima je volja građana bila suprotna njezinoj volji. U oba slučaja ministrica je izjavila da se kazališno vijeće poslužilo staljinističkim metodama što smatram neprihvatljivim, tim više što je stala u obranu intendanta bez da je prethodno razmotrila situaciju. Kako može smatrati da intendanti trebaju završiti svoje mandate ako se Gradsko vijeće ne slaže s načinom poslovanja intendanta, a znamo da su Split i Rijeka glavni i gotovo jedini financijeri tih kazališta.

Bivši gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel te supružnici, operni pjevači Olga i Bojan Šober. FOTO: Goran Kovacic/PIXSELL

NACIONAL: Što mislite zašto je to tako? Je li to zato što je Blažević autor novog zakona o kazalištima?

Moguće, no nije mi jasno da ministrica nije ispitala razloge zbog kojih predstavničko tijelo osnivača nije prihvatilo njegov financijski izvještaj što je, prema Zakonu o kazalištima, razlog za razrješenje intendanta. Iskoristio bih priliku da pojasnim kako Blažević neutemeljeno pokušava osporiti odluku Kazališnog vijeća da pad financijskog izvještaja navede kao razlog za razrješenje. Istina, prethodni je saziv Kazališnog vijeća taj isti financijski izvještaj prihvatio, ali je ključno da je u međuvremenu novi sastav KV-a došao i do novih saznanja o tome kako novac nije trošen u najboljem interesu kazališta, već se kontinuirano davao prioritet osobnim interesima intendanta kao i onima njegovih bliskih suradnika. Tako se, primjerice, iskristaliziralo da je unatoč enormnom akumuliranom dugu Kazališta, neracionalno i s ciljem ‘’bildanja’’ vlastitog CV-a brojnim režijama, svake godine trošio nemala sredstva za realizaciju vlastitih režija.

Predstave koje je režirao prelazile su broj predstava koje je na razini kazališne sezone tražio osnivač. Potrošene su pozamašne sume novca na honorare vanjskih suradnika, materijalne troškove scenografije, kostima i slično. Taj je novac, dakle, mogao uštedjeti i sanacija postojećeg duga se mogla puno brže odvijati, a da se pritom uredno realizirao broj programa. Stvar postaje još alarmantnija kada doznate da su prečesto pored stalno zaposlenih sjajnih umjetnika, angažirani vanjski ili da je, primjerice, svojoj bliskoj suradnici za scenski pokret u operi, isplatio 80.000 kuna honorara, što daleko premašuje prosječni honorar za taj posao u Hrvatskoj. Što reći na nedavno otkrivenu činjenicu da si je u budućnosti Blažević ugovorom osigurao zaradu od izvođenja njegovih režija u Zajcu!? Što reći na činjenicu da je izignorirao odredbe Statuta kazališta te su on i njegovi bliski suradnici bez dozvole KV-a odradili poslove van matične kuće za nemale honorare za tvrtku Rijeka2020. Što reći na činjenicu da se njegov bliski suradnik mogao zaposliti bez adekvatne stručne spreme na mjesto upravitelja tehnike, a da u sedam godina nije raspisan natječaj ili da je barem Blažević od njega zatražio da stekne adekvatno obrazovanje jednako kako je to zahtijevao od nekih drugih zaposlenika. Takvih je primjera, nažalost, puno i mislim da su to jasni pokazatelji da je interese sebe i svojih suradnika stavio ispred interesa kazališta kojemu je bio na čelu. Upravo je to razlog zbog kojega mu nije prošao financijski izvještaj na Gradskome vijeću te smo se u konačnici u novom sastavu KV-a jednoglasno složili da je to dovoljan razlog za razrješenje intendanta.

NACIONAL: Velike su turbulencije bile posljednjih mjeseci zbog Marina Blaževića, mnogo optužbi za malverzacije, ali i mobing. Bili ste član Kazališnog vijeća u prošlom sazivu, kad ste uz sebe imali troje članova koji su bili ‘’njegovi’’ ljudi, nazovimo to tako. Nakon što je raspušten taj saziv KV-a, ostali ste član i novog, koji je s 5:0 dalo zeleno svjetlo za smjenu. Pretpostavljam da je i do KV-a u prošlom sazivu dolazilo mnogo informacija o lošem poslovanju Zajca, ali niste mogli ništa učiniti jer naprosto nije bio takav omjer snaga. Jeste li i tada željeli reagirati, kako je to izgledalo?

Trebalo je vremena da se uvjerim kako Blažević vodi kazalište i priznajem da je bio vrlo vješt u prikazivanju toga da je sve u najboljem redu. A da je pod njegovim direktnim utjecajem bilo troje članova od kojih dva iz redova zaposlenika i jedan predstavnik osnivača, uvjerio sam se u trenutku kada su počele isplivavati nepravilnosti, kada je pritisak članova sindikata i umjetnika bio veliki da učine nešto, ali su oni dali ostavke na članstvo u KV-u i čime više nije bilo kvoruma i došlo je do novih izbora.

NACIONAL: Je li već u prošlom sazivu KV-a došlo do problema u poslovanju, jesu li do vas dolazile informacije o mobingu, pogodovanju, lošem poslovanju?

Nisu, ali moram reći da smo mi tada – sada to znamo – cijelo vrijeme svjesno bili dovedeni u zabludu. Uvidom u ugovore ravnatelja došli smo do saznanja da je čak trojici ravnatelja koji su došli izvana, nikada prije nisu bili zaposleni u Zajcu, osigurao radna mjesta po isteku mandata. A to je izveo tako da su neki, primjerice, prije nego li postanu ravnatelji putem aneksa zaposleni na jedan dan na radno mjesto koje će ih čekati po isteku mandata.

Evo primjer: upravitelj tehnike potpisuje aneks ugovora o radu po odluci Kazališnog vijeća 31. prosinca 2020. No dan ranije potpisuje još jedan aneks ugovora o radu kojim mijenja radno mjesto na jedan dan, mjesto na koje će se vratiti. To novo mjesto sad ima koeficijent 1,90, za razliku od dotadašnjih 1,30. I poslovna ravnateljica dan prije također potpisuje aneks na jedan dan. Ako je ministrici takva praksa prihvatljiva, neka ga i dalje otvoreno podržava. Gradsko vijeće grada Rijeke je gotovo dvotrećinskom većinom jasno dalo do znanja da je takav način poslovanja apsolutno neprihvatljiv!

‘Ljudi su u Zajcu dobivali otkaze ili opomene pred otkaz samo zato što su imali drugačije mišljenje. Količina straha, nezadovoljstva i zamora ovom situacijom velika je’

NACIONAL: Kako ste se vi, kao član tog Kazališnog vijeća, osjećali u tim trenucima?

Izigrano, izmanipulirano. Zato sam istupio u medije i poslao dopis u kojem sam dao do znanja da mi kao KV ne možemo donositi nikakve odluke jer troje od pet članova to ne dopušta.

NACIONAL: Morali ste sebe zaštititi?

Naravno. Kada sam postao svjestan da stvari ne štimaju, kao kazališni vijećnik smatrao sam da je moja odgovornost da to i obznanim javnosti. Pa to je kazalište u kojem sam nastupao 40 godina, u kojem sam proveo cijelu karijeru, i to svojom zaslugom, kao samostalan umjetnik, bez ičije protekcije. Nakon što sam izišao u javnost, imam dojam da su se okuražili i drugi umjetnici i sve većim intenzitetom počeli su isplivavati dokazi i informacije o lošem poslovanju, osobnim interesima, dvostrukim kriterijima i nepravdama koje su trpjeli zaposlenici.

NACIONAL: Da, stvorila se atmosfera u kojoj su se umjetnici počeli osjećati sigurnije u to da mogu neke stvari reći bez straha da će ostati bez posla.

Tako je i smatram da ne može biti zanemariva činjenica da su svoje nezadovoljstvo intendantom javno izjavili brojni priznati umjetnici iz svih kazališnih grana koje čine ovo kazalište i koji zaslužni su za brojne njegove uspjehe. Ozbiljno narušeni odnosi unutar Zajca posljedica su nagomilanih dvostrukih kriterija jer, dok se nekima povlađivalo druge se degradiralo ili marginaliziralo na razne načine i dugo su šutjeli u strahu. Ministrica to sve skupa očito odobrava, a odlučila je kritizirati Kazališno vijeće i sve one koji se ne slažu s njenim izborom.

NACIONAL: Smatrate da se želio stvoriti okvir unutar kojeg bi se lakše surađivalo na relaciji intendant-Ministarstvo?

Svakako. No to ne opravdava ministričino ponašanje kao niti ono gradonačelnika Marka Filipovića kada su odlučili gorljivo braniti intendanta ignorirajući probleme u Zajcu i jasne pokazatelje dvostrukih kriterija, pogodovanja privilegiranima te s tim u vezi neracionalnim raspolaganjem javnim novcem.

NACIONAL: Kako komentirate činjenicu da Blažević ima podršku gradonačelnika Filipovića i riječkog SDP-a?

Ne mogu tvrditi nešto u što nisam upućen, ali jedno se mora priznati, Blažević je vrlo inteligentan i proračunat. Osnovno pravilo u politici jest to da, ako o nečemu ne želiš razgovarati, skreni pozornost na neku drugu temu. U suštini to je modus operandi Marina Blaževića, kao i sustavno manipuliranje informacijama ili uskraćivanjem istih. Evo samo jedan od recentnijih primjera: Kazališno vijeće još uvijek nje dobilo niti zapisnik ni audiosnimku sjednice od 2. kolovoza na kojoj je predložena točka razrješenja intendanta. Na toj sjednici tražio sam da nam se pokaže način kako su se plaćali umjetnici putem student-servisa. Još čekamo odgovor.

Istaknuo bih još kako novi sastav Kazališnog vijeća čine ljudi koji su dobili Nagradu grada Rijeke, umjetnici koji su ostavili traga u riječkoj – i ne samo riječkoj – kulturi i pritom se ne boje artikulirati uočene nepravilnosti. I sada, odjednom, taj sastav Kazališnog vijeća postaje nekompetentan i da ne ponavljam kojim nas epitetima časte vlastodršci. Izuzetno je važno reći da su novi članovi KV-a iz izabrani velikom većinom glasova upravo kao otvoreni oponenti dvostrukim kriterijima i načinu vođenja kazališta Marina Blaževića. To više nego jasno ukazuje da zaposlenici žele promjenu uprave jednako kao i Gradsko vijeće koje se gotovo dvotrećinskom većinom suprotstavilo Blaževićevu načinu vođenja ove nacionalne kazališne kuće. Stoga, izuzetno je zabrinjavajući stav ministrice koja to jednostavno pokušava ignorirati.

NACIONAL: Zapravo ona najviše u pitanje dovodi mišljenje Kazališnog vijeća.

To je isto pila naopako. To možda ‘’pali’’ kod čitatelja koji ne poznaju propise, ali nema veze sa stvarnošću. Da sve pojednostavimo: Gradsko vijeće je razriješilo intendanta Blaževića s 30. listopada. Ne Kazališno vijeće već Gradsko vijeće, ono isto koje ga je i imenovalo. Ministrica se sada vjerojatno ne želi sukobljavati s Gradskim vijećem odnosno skoro dvotrećinskom voljom građana da razriješi intendanta, već pokušava fokus prebaciti na Kazališno vijeće. Ali sve je jasno: Gradsko vijeće imenuje i razrješuje intendanta, a ne Kazališno vijeće.

‘Da se izignoriralo mišljenje građana, zbog direktive odozgo, odnosno uputa ministrice da se glasa za Blaževića, stalnih 25, 26 posto HDZ-ovih birača na idućim bi izborima palo na 13′

NACIONAL: Jeste li razočarani u ministricu kulture?

Jako. Volio bih da me, ne samo mene već cijelo Kazališno vijeće, pozvala za stol pa da iskreno, kao što ja sad vama govorim, kažemo što nije u redu, da ona pita gdje su problemi, može li kako pomoći, a ne da već ima donesen stav ne saslušavši drugu stranu. Ovako, odbaciti odluke Gradskoga vijeća, hrabro reći da ‘’je na djelu staljinizam u Splitu, a u Rijeci još gore’’ – pitam se što je to gore od staljinizma – reći da iskazuje podršku SDP-u i gradonačelniku jer manjinski partneri izmišljaju razloge za smjenu… Okreće Grad Rijeku odnosno Riječane protiv sebe. Okreće grad Rijeku i protiv Zagreba jer ona predstavlja izvršnu vlast.

NACIONAL: Mislite li da se ministrica trebala uopće petljati u smjene intendanata?

Lijepo je rekao Vojko Obersnel, bivši gradonačelnik Rijeke, prije nekoliko godina – kad je bivši ministar Zlatko Hasanbegović odbio podržati intendanta: ‘’On je iskoristio relikt prošlih vremena koji ministru daje carsko pravo da potvrđuje ili odlučuje o odluci koju donosi Gradsko vijeće koje je osnivač kazališta’’, te je napomenuo kako je za Rijeku neprihvatljivo, obrazlažući kako Ministarstvo kulture nema osnivačka prava i značajnije ne sudjeluje u financiranju kazališta. Sad me jako zanima hoće li sadašnji gradonačelnik ponoviti riječi svoga prethodnika.

NACIONAL: Kako ćete vi kao v.d. intendanta surađivati s gradonačelnikom? Posebno zato što je njegov izbor, očito, bio Blažević, vi ste HDZ, on je SDP.

Ne vidim razloga da nas dvojica ne bismo dobro surađivali. Moja je zadaća da se pobrinem za nesmetani nastavak rada kazališta, za što posjedujem potrebno znanje i iskustvo. Želja mi je također da povratim sklad u međuljudskim odnosima u Zajcu, te da uklonim dvostruke kriterije koji su vrijedili do sada i koji su rezultirali strahom i nezadovoljstvom velikog dijela zaposlenika. Do izbora novog intendanta zalagat ću se da u potpunosti iskoristim zaposlene umjetničke snage kazališta, od kojih su mnogi nepravedno stavljeni na led te su se umjesto njih prečesto nepotrebno angažirali vanjski umjetnici. Uvjeren sam da je to osnovni preduvjet za kvalitetno tranzicijsko razdoblje do novog intendanta.

NACIONAL: Koje se sad pravne procedure moraju napraviti? Hoćete li mijenjati i ravnatelje, koje su funkcije v.d. intendanta?

Najprije se mora raspisati natječaj za izbor novog intendanta. Kad sam u prethodnom mandatu bio na toj funkciji to je trajalo nekih godinu dana, mislim da je to zakonski maksimum. U svakom slučaju, želja mi je ukloniti utege koji su doveli do narušavanja ugleda HNK u Rijeci, afera i nezadovoljstva zaposlenika koji su iz svega toga proizašli te kvalitetno provesti realizaciju budućih programa.

NACIONAL: A što je s ravnateljima koji su trenutačno još na funkciji?

Ne znam što da kažem o ljudima koji su podržali dvostruke kriterije i stavljanje osobnih interesa ispred onih kazališta. Njihova će savjest, vjerujem, govoriti umjesto njih. Prema njihovom ugovoru, a tako je i u zakonu, prestankom mandata intendanta prestaje i njihova dužnost ravnatelja, no kako sam već spomenuo neki od njih imaju ugovorom osigurana druga radna mjesta.

NACIONAL: Mogu li se ti ugovori osporiti?

Sve ću pravno provjeriti i postupiti u najboljem interesu Zajca.

NACIONAL:: Bojite li se Blaževića?

Ne znam kako interpretirati njegovu izjavu ‘’kad prestanem biti intendant, bit ću najopasniji’’. Najopasniji za koga, za nas? Članove Kazališnog vijeća? Gradskog? Ne želim o tome niti razmišljati. Kao što sam rekao i članovima Kazališnog vijeća, na toj famoznoj sjednici, ne morate se bojati, ja se ne bojim.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.