Beyoncé: ‘Moja nova linija za njegu kose nastala je zbog borbe sa psorijazom’

Autor:

Promo

Američka pjevačica Beyoncé iskreno je govorila o tome kako je nastala njena nova linije za njegu kose Cécred i otkrila u razgovoru za Essence da se tijekom djetinjstva borila sa psorijazom. “Odnos prema našoj kosi je duboko osobno putovanje. Od djetinjstva koje sam provela u salonu moje majke do nanošenja ulja na moje tjeme za liječenje psorijaze – ti su mi trenuci bili sveti”, rekla je za časopis i naglasila da je njezina nova linija počast frizerskim salonima i brijačnicama te udrugama koje pomažu u udomljavanju.

Brend Cécred pojavio se samo tjedan dana nakon što je Beyoncé objavila dvije nove pjesme – “16 Carriages” i “Texas Hold ‘Em”. Billboard je u utorak objavio da je Beyoncé postala prva Afroamerikanka s country pjesmom na prvom mjestu jer se “Texas Hold ‘Em” nalazi na vrhu ljestvice Hot Country Songs. Na Instagramu je otkrila da bi drugi dio njezine trilogije “ Renaissance ” trebao biti objavljen 29. ožujka.

Beyoncé je posljednja slavna osoba koja je progovorila o svom iskustvu sa psorijazom. Druge zvijezde koje su javno govorile o borbi s tom kroničnom upalnom bolešću su reality TV zvijezda Kim Kardashian, frizer i TV ličnost Jonathan Van Ness i glumica i manekenka Cara Delevingne.

Od psorijaze boluje 1-3% svjetske populacije, a u Hrvatskoj oko 1,7% stanovništva. Američka dermatološka akademija objavila je da psorijaza pogađa 3,2% stanovništva SAD-a. Psorijaza je kronična upalna bolest kože obilježena pojavom oštro ograničenih crvenkastih ploča prekrivenih srebrno bijelim ljuskama. Osim kože, bolest zahvaća vlasište i nokte.

Pjevačica je rekla da je u djetinjstvu prala kosu u salonu njene majke Tine Knowles i otkrila da u svojim proizvodima želi dočarati svoje odrastanje i majčinu mudrost. “Bilo je važno poštovati rituale prošlosti i pružiti osobni dodir i znanstvena postignuća u stvaranju novih svetih rituala”, rekla je Beyoncé na web stranici svog brenda.

Proizvodi Cécreda prodaju se od ponedjeljka, nakon što je Beyoncé prvi put najavila liniju u svibnju prošle godine. Brend nudi razne proizvode poput šampona, regeneratora, ulja za kosu i maski za kosu, a kupci preko upitnika mogu saznati koji su pogodni za njihov tip kose.

Njeni obožavatelji na društvenim mrežama brzo su se pohvalili da su kupili proizvode, a neki su otkrili da kupuju više nego što im je potrebno. Neki su na Instagramu Cécreda tražili snimku na kojoj se može vidjeti kako pjevačica koristi svoje proizvode. Rihanna, Selena Gomez i druge poznate osobe koje su vlasnice kozmetičkih brendova svojim su obožavateljima na društvenim mrežama pokazale kako ih upotrebljavaju

Beyoncé je za Essence rekla da smatra kosu moćnim i važnim dijelom čovjekove samosvijesti, osobito za Afroamerikance jer su njihova kosa i frizura u povijesti bile na udaru zakona i represije.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.