Air France i KLM nastavljaju unaprijeđivati održivo poslovanje

Autor:

FOTO: Air France i KLM

Avionski promet povezuje cijeli svijet, ali utječe i na okoliš.

KLM upravo iz tih razloga radi na unaprjeđenju sustava u svim aktivnostima prije, za vrijeme i nakon letenja. Prepoznati smo kao vodeća zrakoplovna kompanija prema Dow Jones Sustainability Indexu u Europi i svijetu u zadnjih četrnaest godina za redom, uključujući dvanaest godina na prvom mjestu. Cilj KLM-a i Air Francea je napraviti standarde i uvjete društveno odgovornog poslovanja smanjenjem otiska CO2 na sve moguće načine.

“U svojim nastojanjima da budemo društveno odgovorni proveli smo mnogo projekata od kojih svakako treba napomenuti smanjenje emisije CO2 po putniku za 18 % u odnosu na 2011. godinu, s namjerom da se taj postotak do 2020. godine poveća na 20 %. U prilog tome ide obnova flote i to zrakoplovima koji su optimizirani za letenje i to na način da piloti zrakoplova poštuju procedure koje smanjuju potrošnju goriva. Smanjili smo težinu samih zrakoplova (ulaganjem u laganu opremu unutar kabina – kabinska kolica, smanjenje boje) te se koristi bio gorivo. KLM provodi program Corporate Biofuel na relacijama od Los Angelesa na druga odredišta, ukupno na 561 letu. Zrakoplovi lete na bio gorivo dobiveno preradom ostataka jestivog ulja, a doprema se u specijalne spremnike za zrakoplove KLM-a”, piše u objavi za medije.

Digitalizacijom usluga ušteđeno je 22.8 milijuna listova papira, aplikacija tvrtke skinuta je devet milijuna puta. Uvedeni su IPad-ovi kojima se pregledavaju razni dokumenti i procedure što smanjuje print tj. hard copy, dok su aplikacije su zamijenile lifestyle časopise.

Projekt KLM-a, CO2ZERO pokrenut je 2008. godine, a odnosi se na CO2 kompenzacijsku uslugu koja omogućuje putnicima da kompenziraju svoj udio CO2 koji proizvode za vrijeme leta. Tu je i opcija simbolične donacije za projeate pošumljavanja ili pomoći ljudima u Ghani. Air France je angažiran u projektu Gold Standard koji se odnosi na sadnju šuma u Panami gdje je zasađeno 126 500 stabala, a tu su i druge inicijative.

Tvrtke su usredotočene na recikliranje i smanjenje otpada. Razvrstavanje otpada koji ostane nakon letenja omogućuje recikliranje od: kolica za posluživanje, prekrivača, ladica za hranu i slično. Pranje Boeinga 777 tzv. Semi-dry metodom zahtijeva 80 puta manje vode, odnosno 150 litara vode umjesto 12 000 litara po zrakoplovu…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.