Agencija za odnose s javnošću Mediahint postala novi partner HRS-a

Autor:

Igor Kralj/PIXSELL

Hrvatski rukometni savez bogatiji je za još jedno sponzorstvo, agenciju za odnose s javnošću i digitalne medije Mediahint.

Sponzorski Ugovor je potpisan na razdoblje od godinu dana, a svoj potpis na dokument su stavili direktorica Mediahinta, Blanka Tomašić i tajnik Hrvatskog rukometnog saveza, Damir Poljak.

Prenosimo priopćenje za medije:

“Stalan rast popularnosti rukometa kao sporta izaziva sve veći interes sponzora iz raznih industrija. Rezultati i nastupi reprezentacije ne doprinose samo rukometu i sportu već i ekonomiji i društvu. U svojoj kratkoj povijesti od samo 26 godina, Hrvatska reprezentacija sudjelovala je na više od 30 velikih natjecanja, nastupila u polufinalu 18 puta i osigurala 16 medalja. Takav rezultat svrstava Hrvatsku rukometnu reprezentaciju među najbolje u svijetu. Prema tome, u Hrvatskoj, rukomet ima veliki potencijal, pogotovo kao platforma kroz koju brendovi mogu doprijeti i povezati se s fanovima.

Mediahint je od samog osnutka pomoć i podrška Hrvatskom rukometnom savezu, a kako je do suradnje i ulaganja u partnerstvo došlo, rekla nam je direktorica Blanka Tomašić: „Podaci pokazuju da je prvenstvo emitirano u više od 175 zemalja uz pomoć 130 medijskih partnera i uz više od 1.260 predstavnika medija koji su prisustvovali događaju. Ukupno vrijeme emitiranja 27 utakmica iznosi više od 70 sati na programima RTL i RTL2 u Hrvatskoj u prime timeu. Primjerice, prema Google Trends, muško Europsko prvenstvo u rukometu bilo je među prvih 5 pretraga u 2017. godini, što je bio dovoljan argument za ulazak u partnerstvo.“

„Sretni smo što je Mediahint postao dio naše rastuće obitelji partnera i sponzora“ – rekao je glavni tajnik, Damir Poljak te naglasio kako je tijekom Europskog prvenstva 2018. godine odigrano čak 27 utakmica koje su generirale 4.5 tisuća medijskih objava. „Vrijednost objava iznosi 575 milijuna kuna. Radi se o 182 objave dnevno te više od 1.2 milijuna gledatelja, ne uključujući navijače na tribinama. Reprezentacija je odigrala 7 utakmica s više od 26 sati prijenosa u vrijednosti od 182 milijuna kuna.“– nastavio je Poljak.

Za vrijeme 7 utakmica koje je odigrala reprezentacija, pojavilo se 15 različitih brendova. Među njima su HEP, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska poštanska banka, TELE2, INA, Grad Umag, Lidl, Porsche Croatia, Joma, Molten, Janaf, Uniline, Arriva, Središnji državni ured za šport i Plava laguna. U prosjeku se logotip sponzora pojavio u 647 medijskih objava, a neki i u više od tisuću. Komercijalna vrijednost pojavnosti u medijskim objavama iznosi više od 285 milijuna kuna, dok još 101 milijun dolazi od pojavnosti za vrijeme utakmica. Logotipi su se nalazili na jaknama, dresovima, majicama, službenim plakatima i bili su jako dobro uočljivi u 84% slučajeva. Prema Mediahintu, osim sponzora, četiri grada domaćina – Poreč, Split, Varaždin i Zagreb su također doživjeli veću medijsku prisutnost.

„Publika u Hrvatskoj dosta je velika“, – nastavila je Blanka Tomašić, „ otprilike 13% svih korisnika Facebooka pokazuje neki oblik interesa za rukomet, što je otprilike 225 tisuća ljudi. U glavnini se radi o muškarcima, koji predstavljaju gotovo tri četvrtine fanova. Gotovo dvije trećine od 225 tisuća fanova rukometa ima višu razinu obrazovanja i u većini slučajeva se radi o ljudima koji rade na području medija, zabavne industrije, umjetnosti i sporta te u prodaji. U svakom slučaju, zaključak je da rukomet u Hrvatskoj ima rastuću bazu fanova, koja je sve aktivnija tijekom godina, posebno prije velikih natjecanja. Ovo su svakako dobre vijesti za hrvatski rukomet, ali i za sponzore i investitore. Eto, tu i nas.“

Medihint će kao sponzor osigurati svoje pravo isticanja vizuala na LED sistemu iza gola tijekom svih službenih utakmica te osigurati ekskluzivno partnerstvo u svojem području djelovanja“, piše između ostalog u objavi. 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.