Visa (NYSE: V), službeni partner FIFA-e za platni promet, je objavila analizu potrošnje na stadionima FIFA Svjetskog prvenstva u Rusiji, za period od prve utakmice do polufinala, odnosno od 14. lipnja do 11. srpnja.

Podaci pokazuju povećanje korištenja inovativnih tehnologija plaćanja od strane korisnika. Navedeno potvrđuje podatak da je čak 50% Visa transakcija na prodajnim mjestima turnira izvršeno beskontaktno; uključujući kartice, mobilne uređaje i nosive uređaje.

Korisnici Visa kartica prosječno su potrošili 1 408 rubalja (oko 23 dolara) po transakciji unutar stadiona tijekom cijelog turnira. Najviše su potrošili navijači iz Rusije, a slijede ih oni iz SAD-a i Meksika. Najveće prosječne pojedinačne kupnje odnose se na stadionsku potrošnju, Fan Fest robu te na hranu i piće na stadionu.

“Podaci o potrošnji korisnika Visa kartica tijekom FIFA Svjetskog prvenstva pokazuju rast beskontaktnih plaćanja u Rusiji te oslanjanje navijača na brzo i sigurno plaćanje kako bi manje vremena čekali u redovima, a više uživali u nogometu”, rekao je Lynne Biggar, glavni marketinški i komunikacijski službenik u kompaniji Visa Inc.

“Ruska industrija platnog prometa trenutno prolazi kroz dinamičnu transformaciju, a vidljiv je veliki rast. Kroz naše partnerstvo s FIFA-om, Visa je usredotočena na pružanje novih načina plaćanja navijačima u Rusiji, istovremeno unaprjeđujući naše poslovanje na tržištu”, naglasila je Ekaterina Petelina, voditeljica tvrtke Visa u Rusiji.

Od 62 utakmice na FIFA Svjetskom prvenstvu u Rusiji odigrane do sada, najveći volumen plaćanja imao je prvi susret između zemlje domaćina i Saudijske Arabije na stadionu Luzhniki, tijekom kojeg su navijači potrošili više od 55 milijuna rubalja (oko 900 tisuća dolara)…

Komentiraj