facebook.com

Potrošači, njih 2 000, koliko je sudjelovalo u istraživanju agencije Ipsos, potvrdili su kvalitetu i dobar okus Zvijezdinih proizvoda proglasivši tvrtku Zvijezda najsnažnijim brandom u Hrvatskoj, kojem vjeruju, dobro ga poznaju i rado te često kupuju.

Zvijezda je, naime, jedina kompanija sa čak četiri branda u TOP 10 prema istraživanju i to sa Zvijezda uljem, majonezom, margarinom i ketchupom, čime je potvrđeno kako su potrošači lojalni domaćim brandovima kad prepoznaju kvalitetu, potrebe, prate svjetske trendove i unose inovacije u svoje proizvode.

“Iznimno smo ponosni na sve naše proizvode i drago nam je što sad imamo i službeno priznanje kao prvi brand u Hrvatskoj. Posebno hvala našim potrošačima koji prepoznaju okus Zvijezdine kvalitete te bez obzira na pojavu privatnih robnih marki i dalje njeguju tradiciju i vjeruju Zvijezdi”, rekla je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja Zvijezde.

Istraživanje Brand Score je u II. valu 2017 godine obuhvatilo 1 310 brandova na hrvatskom tržištu unutar 70 FMCG kategorija. Rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora Brand Score* koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekta odnosa potrošača prema brandu, od toga koliko ga često kupuju i koriste do emocionalnih aspekata.

*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju

Komentiraj