Reci DA!

PROCTER&GAMBLE I LIDL HRVATSKA Zahvala svim sudionicima humanitarne kampanje ‘Reci DA!’ za obnovu 13 dječjih domova

Humanitarna kampanja ‘Reci DA!’ ispunila je svoj cilj.

U trinaest dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska svakodnevica je ljepša i ugodnija zahvaljujući donaciji u iznosu od 552 358 kuna.

Kampanju ‘Reci DA!’ zajednički su provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a trajala je dvije godine. Kupci su kampanju mogli podržati kupnjom istaknutih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla. Cjelokupni rezultati dvogodišnje kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu Antuna Gustava Matoša u kojemu je humanitarna kampanja ‘Reci DA!’ i započela.

“Društveno odgovorno poslovanje u srži je djelovanja tvrtke Procter&Gamble u svim sredinama u kojima smo prisutni, a brojni naši programi diljem svijeta su usmjereni na poboljšavanje životnih uvjeta djece i ugroženih obitelji. Iznimno smo ponosni što smo i u Hrvatskoj pridonijeli uljepšavanju svakodnevice djeci koja su u dječjim domovima pronašla privremeno ili stalno mjesto odrastanja. Uređivanjem dječjih soba te prostora za igru i učenje omogućili smo im da se osjećaju ugodnije u svojoj drugoj obitelji. U ime tvrtke Procter&Gamble zahvaljujem svim sudionicma humanitarne kampanje ‘Reci DA!’, a posebno kupcima naših proizvoda koji su prepoznali i podržali zajedničke napore tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska“, izjavila je Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-ja za Hrvatsku i Sloveniju.

Donacija je usmjerena prema domovima u Zagrebu, Osijeku, Splitu, Puli, Selcu, Vinkovcima, Lipiku, Sl. Brodu, Karlovcu, Koprivnici, Lovranu, Sisku i Dubrovniku.

“Nakon dvije godine humanitarne kampanje ‘Reci DA!’ možemo s ponosom reći da smo svi zajedno jedna velika ‘Reci DA! obitelj’. Povezuje nas zajednički napor da djeci koja su se zbog teških životnih okolnosti našla u dječjim domovima omogućimo ljepšu svakodnevicu i sad možemo istaknuti da smo u tome zaista i uspjeli. Potaknuli smo lokalnu zajednicu da se odazove pozivu na akciju i da svojim sudjelovanjem omogući uljepšavanje dječje svakodnevice. Hvala svima koji su dali svoj doprinos, jer nam je to poticaj da nastavimo i dalje odgovarati na potrebe lokalne zajednice u sredinama u kojima smo prisutni“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Kampanju ‘Reci DA!’ od samog početka podržava Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U trinaest dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja. U ime tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva, Mariji Pletikosi, uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.

“Humanitarna kampanja ‘Reci DA!’ jedina je koja je obuhvatila sve domove kojima je osnivač Republika Hrvatska zbog čega tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska zaslužuju posebno priznanje. Iskorak koji je napravljen prema djeci i trud koji je uložen kako bi im se omogućilo ugodnije odrastanje ostat će trajno zabilježeni u svim domovima u kojima je donacija omogućila uređenje prostora ili nabavu potrebne opreme. Zahvaljujem svim sudionicima koji su svojim osobnim zalaganjem pokrenuli kampanju ‘Reci DA!’ i time djeci omogućili da im svaki dan bude ispunjen vedrinom, ali i povjerenjem u zajednicu“, izjavila je Marija Pletikosa, državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Na predstavljanju cjelokupnih rezultata humanitarne kampanje ‘Reci DA!’ bili su i ambasadori kampanje, dizajnerica interijera Mirjana Mikulec, voditeljica Karmela Vukov Colić i spisateljica za djecu Sanja Pilić. One su svojim sudjelovanjem i posjetom dječjim domovima značajno pridonijele širenju poruka kampanje i ostvarenju zajedničkog cilja.

Komentiraj