Djeca nemaju srama otkriti sviđa li im se nešto ili ne pa je potrebno raditi itekakvu razliku između odraslih konzumenata medijskog sadržaja i djece. Sadržaji koje plasiramo djeci trebali bi imati visok faktor zabave, jer je njihova tolerancija na dosadu niska. Privlačnost ili vizualni identitet također je jako bitan, jer potiče dječju znatiželju te ih motivira da gledaju sadržaj ili pokrenu aplikaciju.

Oni su zaista pravi govornici digitalnog doba, po prirodi su znatiželjni i žele učiti – a to i rade kroz svakodnevnu igru s pomoću digitalnih medija koji nude nepregledno mnogo mogućnosti za tu aktivnost.

Peti panel ‘Mali šefovi – veliki zahtjevi’ na New Europe Marketu 2018 govorit će o iskustvima konzumacije medija među djecom, a čast moderiranja panela pripala je Timu Westcottu, direktoru istraživanja i analize u odjelu za program u IHS Markitu.

“Veselim se što ću prvi put doći na NEM u prekrasni Dubrovnik kako bih moderirao panel ‘Mali šefovi – veliki zahtjevi’. Za mlađe gledatelje linearni televizijski kanali samo su dio njihove medijske konzumacije. Potrudit ću se saznati kako današnji pružatelji sadržaja pristupaju dječjoj publici, i to od odličnih panelista, osoba koje su dio jednoga globalnoga dječjega zabavnoga kanala, zatim pionira dječjeg SVOD-a i jednog od ključnih brendova kanala u CEE regiji”, najavio je Westcott misleći na govornike: Nicholasa Waltersa, osnivača Hopster TV-a, Daniela Reszku, potpredsjednika mladenačkih i novih brendova za CEEI regiju, Viacom, odnosno Nickelodeon te Szilvia Mascheka, voditelja Kids Channelsa, AMC Networks International.

“Današnja najmlađa publika raste uz digitalne tehnologije s urođenom sposobnošću lakog pristupa višestrukim izvorima sadržaja. To otvara mnoštvo mogućnosti za pružatelje sadržaja, stvarajući uzbudljiv zamah za istražiti našu industriju“, dodao je Reszka.

Aplikacije kojima djeca uče kroz igru omiljene su roditeljima, no ako stvaraju iskustvo interaktivnog učenja kroz zabavu, jednostavno se koriste te imaju primamljiv dizajn i uz to ne opterećuju dječje oči oglasima – onda je proizvod pun pogodak. Takvu aplikaciju razvio je i NEM-ov panelist Nicholas Walters, direktor i osnivač Hopstera, aplikacije s pretplatom za predškolsku djecu.

“Prebacivanje s pasivne linearne televizije na interaktivne SVOD aplikacije, kao što je Hopster, nikad nije bilo veće. Uzbuđen sam što ću razgovarati o ovom trendu s nekim od vodećih zabavnih platformi za djecu u Srednjoj i Istočnoj Europi na najuzbudljivijem medijskom događaju u regiji“, ispričao je Walters koji će na NEM-u otkriti kako njegova platforma prepuna pjesama, TV emisija, edukacijskih igara, slikovnica i učenja ima utjecaja na djecu.

Szilvia Maschek iz AMC Networks Internationala nije krila svoje uzbuđenje panelom u kojem su djeca ta koja diktiraju trendove:

“Kako igrači u svijetu sadržaja gledaju na različite interese djece od 2 do 12 godina? Je li zajedničko stajalište da je SVOD ‘boom’ ili je istina da linearna televizija može savršeno koegzistirati?“, pita se Maschek koja je odgovorna za program i strategiju kanala Minimax, Megamax i JimJam.

neweumarket.com/hr/

Komentiraj