Gwyneth Paltrow pokazala kako joj osvojeni Oscar služi da pridrži dvorišna vrata. Nakon kritika rekla da se šalila

Promo

Glumica Gwyneth Paltrow, ujedno i direktorica svoje tvrtke Goop, dala je video intervju za magazin Vogue nazvan „73 pitanja“ koji je sniman u dvorištu njene kuće. U jednom trenutku, dok je obilazila okoliš kuće, pokazala je kako kipić nagrade Oscar koristi kako bi podboltala dvorišna vrata koja su time stalno otvorena. To je Oscar kojeg je, prillično iznenađujuće, osvojila 1999. godine za ulogu u filmu „Zaljubljeni Shakespeare“. Jednako iznenađen bio je i novinar koji ju je intervjuirao i koji je kazao „Kako prekrasna nagrada akademije“ na što je ona odgovorila „Moj pridrživač vrata! Funkcionira savršeno“.

S obzirom da se taj video isječak vrlo brzo proširio društvenim mrežama te su je obožavatelji počeli kritizirati zbog tog poteza, 51-godišnja glumica ubrzo je objasnila kako se samo šalila. Tako je njen glasnogovornik rekao za portal Variety „Naravno da se šalila“ podsjećajući na njen intervju za The New York Times iz rujna ove godine.

Te godine kada je osvojila Oscara mnogi su predviđali kako će tu nagradu dobiti Cate Blanchett za ulogu u filmu „Elizabeth“. Ipak, osvojila ju je tada 26-godišnja Gwyneth Paltroow za ulogu Viole de Lesseps, izmišljene ljubavnice Williama Shakespearea. U svibnju ove goddine, gostujući u podcastu „Call Her Daddy“, Gwyneth Paltrow rekla je kako je nakon osvajanja Oscara upala u krizu identiteta jer „Kada osvojiš najveću nagradu, što ti preostaje?“.