Zrinka Vrabec Mojzeš o ‘Stojedinici’: “Ministrica se u cijeloj ovoj priči pravi grbava”

Zrinka Vrabec Mojzeš, bivša glavna urednica Radija 101, danas novinarka i kolumnistica Nacionala, komentirala je u petak dodjelu koncesije za radijsku frekvenciju ‘Stojedinice‘.

Zrinka Vrabec Mojzeš kazala je da ne zna je li Ivan Jurić Kaćunić sada vlasnik frekvencije 101. “Dogodila se još jedna stvar, glasalo se o odobrenju za potpisivanje ugovora. To se nikad dosad nije dogodilo. To se inače ne radi, kada dobijete koncesiju, ispunite sve uvjete, tada automatski potpisujete ugovor. Zašto je došlo do glasanja? Ja u tome vidim, možda, način za uzmicanje predsjednika Vijeća za elektroničke medije Josipa Popovca i njegovog zamjenika Roberta Tomljanovića“, rekla je.

Dodala je da su Popovac i Tomljanović glasali protiv. “Popovac je glasao protiv, bit ću jako maliciozna i reći da on zna, da mi znamo, da on sve zna. Nisu ovi podaci, koji su izašli nakon dodjele koncesije, bili nepoznati, znalo se i prije”, rekla je Zrinka Vrabec Mojzeš.

Josip Popovac. FOTO: Saša Zinaja/NFoto

Ističe da se mjesecima objavljuju tekstovi na tu temu, koja nije problematična sam zbog protuzakonite koncentracije vlasništva u rukama Ivana Jurića Kaćunića, nego je još problematičnija činjenica da je on vjerojatno paravanski vlasnik za Miroslava Kutlu, o čemu je Nacional opširno pisao posljednjih mjeseci, osuđenog bjegunca koji već gotovo 10 godina sjedi u BiH i čeka da presuda za gospodarski kriminal ode u zastaru.

“Ali još gore od toga čini se da su to njegovo carstvo, koje je u startu bilo protuzakonito, preuzela braća Pripuz, njih se sumnjiči za niz kaznenih djela, očito imaju i monopol nad medijskih prostorom, a to je već sigurnosni problem”, rekla je.

Zrinka Vrabec Mojzeš podsjeća da su radijske frekvencije ograničeno javno dobro, kojeg svaka država ima određen broj, zbog čega je i zabranjen monopol, kako se ne bi informacije kontroliralo samo iz jednog centra.

“Većina radio postaja kojima je stvarni ili fiktivni, kao što mi smatramo i utvrdili smo, vlasnik Ivan Jurić Kaćunić, služi infotainmentu koji služi zaglupljivanju naroda. Kada i postoje vijesti, one su ponovno proizvedene u jednom centru, Mediaservisu, čiji je vlasnik tko? Ponovno Ivan Jurić Kaćunić”, ističe.

‘Radio je najbrži i najvjerodostojniji medij’

Smatra da je radio najbrži i najvjerodostojniji medij. “Kada se dogodio potres, Radio Sisak i Petrinja nisu mogli emitirati jer su studiji bili srušeni, internet nije radio, televizijama se potres nije dogodio do 12 sati, slušao se Hrvatski radio. Govoriti da je to nebitno i koristiti takav medij da bi se narod zaglupljivao, zabavljao, da bi se stvorila generacija zombija koju ništa ne zanima, a uspjeh tih postaja mjeri samo po komercijalnom uspjehu, broju reklama i to je to, je sramotno”, poručila je gostujući u ‘Newsroomu’ N1 televizije.

Dodaje da ima informaciju, neslužbenu, da je Josip Popovac glasao protiv jer je pravna služba Agencije za elektroničke medije dala negativno mišljenje i tražila da se poništi natječaj. “Dakle, sve ono što je zatražio i HND, koji je također zatražilo i pokretanje istrage”, rekla je.

‘Ministrica kulture se u cijeloj ovoj priči pravi grbava’

Problem vidi i u tome što članove vijeća bira saborska većina. “Sadašnje vijeće, prema kvaliteti ljudi u njemu, nikako ne ulijeva povjerenje. Nevjerojatno je da mjesecima izlaze dokumenti, ortački ugovori, užasno komplicirani vlasnički odnosi, to je izašlo u Nacionalu, koji je skinuo Karamarka, koji je srušio Oreškovićevu Vladu, koji je Jelenića maknuo s čela DORH-a, mi smo nekakav relevantni medij, ako njih to ne zanima, onda imaju čvrst razlog zašto ih ne zanima. Ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek se u cijeloj ovoj priči pravi grbava, ministrica od koje se najviše očekivalo i koja jako puno zna o medijima, ona tvrdi da nema veze s ovom cijelom pričom”, istaknula je.

Nina Obuljen Koržinek. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Ministricu, ističe, nije zabrinulo sve što je izašlo u relevantim medijima već ona na sve to, smatra, malo pere ruke i govori da ona ne bi donijela tu odluku. Zrinka Vrabec Mojzeš navodi da ljudi u Vijeću za elektroničke medije imaju ministarske plaće, a nemaju propisanu stručnu spremu.

“Vi trebate biti stručnjak s područja medija, prava, ali stručna sprema nije propisana. Znam da je u jednom sazivu bio čovjek koji je imao trgovinu s televizorima. Ja u njihov osobni integritet ne vjerujem, imamo ženu koja je optužena za širenje govora mržnje i s Bujancem je osnivala paralelnu udrugu čija je predsjednica i ona je u Vijeću”, dodala je.

Zaključila je da očekuje angažiranje oporbe oko ovog pitanja, no SDP – najveća oporbena stranka – već mjesecima održava konferencije za medije o samima sebi i to je, poručuje, sramota.

Pet masona upravlja radijskim kartelom koji je uz blagoslov pasivne Vlade preuzeo koncesiju Radija 101

I jamstva za kredit otkrivaju da je Kaćunić nezakonito vodio Kutlinu radijsku hobotnicu

Kaćunić, Banja Luka, 2012.: ‘Kutli priznajem isključivo pravo vlasništva, upravljanja i sva ostala prava u Narodnom radiju’

Kutlino pismo: ‘Ivane, prodao si mene, prodao si Hrvačića, a zamisli ako Pripuzi pomisle da ćeš i njih prodati’

NOVI TRAGOVI: ‘Zoran Pripuz mi je priznao da je posudio 4 milijuna eura za stabilizaciju radijskog sustava’

Dobitnik koncesije za Radio 101 Ivan Jurić Kaćunić Miroslavu Kutli: ‘Dragi šefe, predlažem akcijski plan ‘Konačno rješenje’, molim tvoje mišljenje…’

Tko su tajni Kutlini ortaci Mica Maca, Žuta Guja, Vukovarac, Bizantinac i Splićo, o kojima mu Ivan Jurić-Kaćunić piše u šiframa

Komentiraj