Zračna luka Franjo Tuđman najbolja u Europi u grupi zračnih luka od 2 do 5 milijuna putnika

Prema istraživanju kvalitete usluga ACI/ASQ (Airports Council International/Airport Service Quality), zagrebačka zračna luka proglašena je najboljom zračnom lukom u Europi u 2020. godini u grupi zračnih luka od 2 do 5 milijuna putnika. ACI je u ponedjeljak, u svom sjedištu u Montrealu u Kanadi, objavio dobitnike ASQ nagrada koje se dodjeljuju za doprinos u smislu promicanja i unapređenja iskustva korisnika uslugama zračne luke. ACI/ASQ program prepoznaje zračne luke diljem svijeta koje prema mišljenju putnika pružaju najbolje aerodromske usluge i iskustvo putovanja.

Prošla godina ostat će zabilježena kao najteža i najzahtjevnija godina u povijesti zrakoplovstva. Uz probleme vezane uz COVID-19 pandemiju s kojima su se nosile sve zračne luke diljem svijeta, zagrebačka zračna luka bila je suočena i sa kriznim postupanjima vezanim uz potrese koji su u 2020. godini pogodili Zagreb i područje Banovine.

“Izuzetno smo ponosni na činjenicu da smo od strane putnika i korisnika usluga i u 2020. godini prepoznati i nagrađeni kroz istraživanje ACI/ASQ, u jedinstvenoj anketi kojom se mjeri zadovoljstvo putnika uslugama zračne luke te treću godinu zaredom proglašeni najboljom zračnom lukom u Europi, u grupi zračnih luka od 2 do 5 milijuna putnika. Osobito smo sretni što su prepoznati i naši značajni napori kako bismo i u ovim zahtjevnim okolnostima osigurali najbolju moguću uslugu, prije svega vodeći računa o zaštiti zdravlja i sigurnosti naših putnika, radnika, poslovnih partnera i korisnika naših usluga. Pred nama je skori početak ljetnog reda letenja, svi se nadamo postupnom oporavku prometa i nastavku uobičajenih poslovnih aktivnosti u kojima ćemo slijediti našu viziju da budemo vodeća, inovativna zračna luka u regiji s jakim fokusom na jačanje zadovoljstva korisnika i izvrsnost usluge i tako opravdati ove vrijedne nagrade”, kazao je Huseyin Bahadir Bedir, predsjednik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb.

The Airport Service Quality (ASQ) je vodeći svjetski program ocjenjivanja stupnja zadovoljstva putnika uslugama zračnih luka kada se govori o usporedbi najboljih praksi industrije koju predstavlja tzv. Benchmarking mjerenjem zadovoljstva putnika kroz 37 ključnih pokazatelja uspješnosti. Program na terenu tijekom cijele godine provode certificirani ASQ agenti, intervjuirajući putnike u zračnim lukama putem jedinstvenog ACI/ASQ upitnika. U drugom kvartalu 2020. godine anketiran je nešto manji broj putnika, dok je u prvom, trećem i četvrtom kvartalu anketiran isti broj putnika kao i 2019. godine.

Komentiraj