Zbog ljudske gluposti i povezivanja koronavirusa sa Corona pivom, kompanija trpi ogromnu štetu

Pivo Corona suoćava se sa ozbiljnim problemom i padom vrijednosti dionica i to sve zbog ljudske histerije i zablude oko koronavirusa. Naime, upravo zbog činjenice da su ljudi u samim počecima epidemije, pivo počeli povezivati s virusom, početkom godine, dionice kompanije drastično su pale.

O cijeloj situaciji očitovali su se iz Constellation Brandsa, zastupnika Corona piva za američko tržište.

“Vjerujemo da potrošači shvaćaju kako ne postoji veza između virusa i našeg proizvoda”, izjavila je za Business Insider Maggie Bowman, direktorica komunikacija Constellation Brandsa zastupnika Corona piva za američko tržište.

Ljudska glupost je takodovela do pada dobiti jednog od najvećih proizvođača piva. U prva dva mjeseca 2020. godine kompanije je zabilježila pad profita od 170 milijuna dolara, a procjenjuju da će im prihod pasti za 285 milijuna dolara.

Komentiraj