Zbog ekologije automobilski divovi napuštaju tradiciju: Sve više električnih BMW-a, Mercedesa i Porschea

Naglasak na ekologiju sve je prisutniji i na hrvatskom tržištu u autoindustriji. Zahvaljujući državnim poticajima i sve većim cijenama naftnih derivata domaći kupci u razmatranje  pri kupovini sve češće uzimaju električne automobile.

Za takav vozni park odlučuje se veliki broj gospodarstvenika koji žele i automobilom pokazati da su “društveno odgovorna” kompanija koja razmišlja i djeluje zeleno.

U Hrvatskoj su od početka godine do konca ožujka bila registrirana 62 nova električna automobila, javlja agencija Promocija plus.

Najviše, čak 23 električna automobila, u promatranom razdoblju u Hrvatskoj je prodao južnokorejski proizvođač automobila Hyundai.

Zatim, slijede Škoda (13), Tesla (8), Renault (4), dok su Audi i BMW prodali svaki po tri ‘električara’.

Električni automobili sve prisutniji u premium segmentu

Dok je u početku bila zamisao da su električni automobili rezervirani isključivo za gradsku i nižu srednju klasu, sada je trend elektrifikacije pogodio i proizvođače poput Mercedesa, BMW-a, Land Rovera i Porsche-a koji su upravo kroz povijest bili prepoznatljivi po svojim benzinskim motorima.

Taj trend pokazuje da se i najveći proizvođači zbog ekologije odmiču od tradicije.

 

Komentiraj