Nakon rušenja talijanskog vijadukta Morandi i navoda da je zbog nagrizenosti solju i Krčki most upitne sigurnosti, Nacional otkriva tajnu njegove dugovječnosti i zašto po tvrdnjama eksperata nije opasan za promet iako je građen po jugoslavenskim propisima s manjom zaštitom betona

Most kopno-otok Krk, koji već 38 godina, nakon službenog otvaranja 1980. godine pa do danas, osigurava prometnu povezanost Krka s ostatkom Hrvatske, siguran je za promet i s obzirom na sadašnje stanje sigurno neće doživjeti nedavnu tragičnu sudbinu vijadukta Morandi u Genovi, koji je u smrt odveo 43 osobe. Nacionalu je to potvrdilo nekoliko relevantnih sugovornika, svi redom stručnjaci u građevinarstvu i mostogradnji, koje smo kontaktirali nakon što nam je iz neslužbenih izvora sugerirano da je Krčki most već dobrano nagrizen solju i upitne sigurnosti. Naime, nedavno rušenje vijadukta Morandi, uzrokovano lošom sanacijom i neadekvatnim održavanjem, potaknulo je val preispitivanja sigurnosti mostova i vijadukata u cijeloj Europi, a taj proces nije zaobišao ni Hrvatsku. Spomenuti neslužbeni izvor upozorio je da proces sanacije Krčkog mosta, jednog od najvažnijih takvih objekata u Hrvatskoj, posebno u vrijeme turističke sezone, traje već gotovo 20 godina te da je zbog golemih sredstava uloženih u njegovu sanaciju postao neisplativ, ali i opasan za promet. No ono što smo čuli od građevinara i stručnjaka za sanaciju mostova, govori posve suprotno, a prema istim izvorima most sam zarađuje višestruko više od novca uloženog u njegovo održavanje pa oni tvrde da je zato i primjedba o njegovoj navodnoj neisplativosti posve neprimjerena..

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentiraj

PREKOGoran Kovacic/PIXSELL
Podijeli objavu
Prethodni članakPoznati svi sudionici Lige prvaka
Sljedeći članak30 KM OD KNINA Potres jakosti 4,5 po Richteru
Sandra Carić Herceg, rođena 1963. godine u Zagrebu, dugogodišnji novinar sa profesionalnim iskustvom u dnevnim i tjednim listovima, novinskim agencijama i na portalima. Kao novinar radila u Slobodnoj Dalmaciji, surađivala u nekadašnjem tjedniku Nedjeljna Dalmacija, te kao dopisnik iz Hrvatske izvještavala za nezavisnu novinsku agenciju Beta (Srbija). Radila kao novinar na portalu Index, te kao glavni urednik web stranice Nautica Portal. Uže područje interesa: energetika.