Zagreb auto-show, 15. salon automobila i prateće industrije održat će se od 10. do 15. travnja na cijelom prostoru Zagrebačkog velesajma i okupiti više od 460 izlagača iz 34 zemlje te 85 brendova vozila, ali među njima neće biti i Rimac automobili, najavljeno je na konferenciji za novinare na ZV-u.

Prema riječima direktorice ZV-a Dine Tomšić, i ove se godine na tom najatraktivnijem i najposjećenijem sajmu ZV-a očekuje oko 150 tisuća posjetitelja, koliko ih je bilo i na zadnjem Zagreb auto-showu 2016. godine.

Osim 133 premijere automobila, od kojih je jedna svjetska vicepremijera, tri europske vicepremijere i 36 hrvatskih premijera, organizatori najavljuju i brojne premijere gospodarskih vozila, motocikala i prvi put kampera.

“Zagreb auto-show ove je godine prepun inovacija i noviteta, a dobar je i tržišni trenutak jer se uz novu regulativu tržište automobila u Hrvatskoj dinamizirala te je od početka ove godine do kraja ožujka zabilježena 30 posto veća prodaja automobila”, istaknula je Tomšić.

Najavila je da će se u sklopu sajma održati i bogat popratni stručni program, brojne prezentacije na središnjem zagrebačkom Trgu bana Jelačića te atraktivne zabavne priredbe za publike.

Zahvaljujući organizatorima na tako važnoj priredbi za grad Zagreb, ali i Hrvatsku, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić podsjetio je da je, nakon velike pauze od 2008. pa do 2016. godine, Zagreb auto-show ponovno krenuo te ocijenio da je to sad već “dijete koje dobro hoda”.

“Salon automobila na Zagrebačkom velesajmu neprocjenjivo je vrijedan za gospodarstvo, turizam i ugostiteljstvo Zagreba i cijele Hrvatske, a ako sve bude prema planovima Hrvatska bi za oko dvije godine mogla dobiti i Svjetski kup u auto-reliju na čemu sada intenzivno radimo”, istaknuo je Bandić, dodajući da bi za to trebala i podrška hrvatske Vlade.

Na novinarsko pitanje hoće li na ovom Zagreb auto-showu nastupiti i Rimac automobili, Bandić je odgovorio da je Rimac jako važan ali da neće. Uz napomenu kako osobno poznaje tu obitelj, zagrebački je gradonačelnik istaknuo da Rimac ima svoj svjetski put i da Zagreb auto-show može i bez njega opstati.

Odgovorio je i na pitanje o navodnom poskupljenju cijena parkinga u Zagrebu, kazavši da to ne planira te da nije dobio nikakav prijedlog niti papir o tome da bi mogao išta o tome reći.

Generalni partner i ovogodišnjeg Zagreb auto-showa je naftna kompanija Ina, čija je direktorica korporativnih komunikacija Marina Burazer poručila da su nafta i automobilska industrija uvijek u simbiozi te dijele proces tranzicije u kojemu se danas obje nalaze.

Ivo Ivančević iz HGK-ovog udruženja trgovine motornim vozilima istaknuo je da je u prvim mjesecima ove godine Hrvatska među prvima u regiji po prodaji novih automobila te ima što pokazati i na najavljenom sajmu.

Komentiraj