Wiener osiguranje VIG i Komunikacijski laboratorij ostvarili suradnju

Autor:

FOTO: Jasminka Horvat Martinović

Wiener osiguranje Vienna Insurance Group i agencija za odnose s javnošću Komunikacijski laboratorij potpisali su ugovor o suradnji na području komunikacijskih aktivnosti.

Wiener osiguranje VIG se u prošloj godini pozicioniralo prema premijskom rezultatu kao četvrto osiguranje na hrvatskom tržištu (bez zaračunate EU premije), a u području životnih osiguranja drugi su osiguratelj u Hrvatskoj. Osim promicanja osigurateljne kulture na domaćem tržištu, Wiener prepoznaje i važnost svog utjecaja na društvo, okoliš i gospodarstvo te je i u 2018. godini nastavio s angažmanom na brojnim projektima društveno odgovornog poslovanja. Kao najistaknutije, izdvajaju nacionalnu akciju pošumljavanja Boranka, suradnju s Udrugom CRVENI NOSOVI klaunovidoktori te projekt (O)siguran online koji se bavi pitanjima sigurnosti djece na internetu.

Na gotovo 90 prodajnih mjesta diljem Hrvatske, Wiener osiguranje trenutno broji gotovo 700 zaposlenika. Od ukupnog broja zaposlenih njih 66% čine žene, dok se na upravljačkim pozicijama nalazi čak 53 % žena, počevši s Upravom na čijem čelu je Jasminka Horvat Martinović.

“Drago nam je da smo počeli dugoročnu suradnju s Komunikacijskim laboratorijem u godini kada obilježavamo 20 godina poslovanja. Vjerujemo da će njihovi savjeti i stručnost doprinijeti ostvarivanju poslovnih ciljeva, ali i izgradnji odnosa te otvorenoj komunikaciji s nama važnim dionicima“, izjavila je Horvat Martinović.

“Ponosni smo na suradnju s Wiener osiguranjem, naša zadaća prije svega bit će izgradnja odnosa, svakako veselimo se realizaciji svih komunikacijskih aktivnosti osobito u ovoj slavljeničkoj godini za Wiener osiguranje VIG“, naglasila je Manuela Šola, vlasnica i direktorica PR agencije Komunikacijski laboratorij.

Manuela Šola

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.