Po čemu je jedinstven Weekend Media Festival koji će se od 22. do 25. rujna održati u Rovinju, otkrivaju organizatori Tomo Ricov, Boris Kovaček, Nevena Rendeli Vejzović, Božo Skoko i Mario Petrović
Bliži se jubilarno 15. izdanje Weekend Media Festivala, događanja koje ruši sve tabue i nerijetko otvara kontroverzne teme. Po čemu je Weekend poseban, može li se smatrati brendom te zašto je ovogodišnja najveća regionalna konferencija u znaku gospodarstva i digitalizacije, otkrivaju renomirani hrvatski stručnjaci iz područja medija i komunikacija: Tomo Ricov, direktor Festivala i direktor programa, Boris Kovaček, izvršni direktor i producent Festivala, Nevena Rendeli Vejzović, voditeljica komunikacija Festivala te Božo Skoko i Mario Petrović, članovi programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala.
Weekend Media Festival uskoro će proslaviti jubilarnu 15. godišnjicu postojanja. Koliko su se prvotna ideja i primarni ciljevi cjelokupnog projekta promijenili od početka do danas? Postoji li određena filozofija kojom ste se vodili tijekom transformacije ovog događaja u najveću regionalnu konferenciju?
Tomo Ricov: Za dugovječnost cjelokupnog projekta Weekend Media Festival najzaslužnije su naše vizije koje smo postavili u začetku same ideje o Weekendu, a istima se vodimo i dan danas. Okupiti vrhunske stručnjake iz raznovrsnih industrija na omiljenoj turističkoj destinaciji kao što je Rovinj te pritom svima pružiti idealnu dozu edukacije, zabave i networkinga, a sve s ciljem unaprjeđenja branši koje se ponajviše tiču medija, komunikacija, marketinga i odnosa s javnošću – to je ono čemu smo stremili, a u konačnici i postigli. Zadovoljstvo publike i kontinuirani interes dionika najbolji su pokazatelji naše organizacijske učinkovitosti. Upravo zbog toga s iznimnim ponosom naglašavam da se Weekend Media Festival efikasno integrirao u svijet međunarodno popularnih festivala.
Program Weekenda najčešće obiluje temama iz svijeta komunikacija, medija i kreativne industrije, ali ove ste godine stavili poseban naglasak na ekonomiju i digitalizaciju. Što takvim izborom želite postići, odnosno poručiti publici?
Mario Petrović: Ponukani gospodarskom situacijom koja dominira cijelim svijetom, odlučili smo, među ostalim, ugostiti i ekonomske eksperte kako bismo na inovativan način približili aktualne gospodarske fenomene koji su danas okosnica naše realnosti. Dakle, logičan potez bio je pozvati prestižne poznavatelje i analitičare različitih oblika poduzetništva i tržišta koji će analizirati pojave kao što su inflacija, recesija, eurozona i slično. Jedan od njih svakako je Vuk Vuković, najpoznatiji makroekonomist naših područja, koji će tijekom predavanja pod nazivom „Vruća jesen i recesija u 2023.? Kako preživjeti?“ objasniti kako se najbolje suočiti s negativnim gospodarskim fenomenima koji u pitanje dovode ono najbitnije – društvenu egzistenciju. Osim njega, na pozornicu Weekenda dolazi i renomirani hrvatski znanstvenik i biznismen Stjepan Orešković. U razgovoru 1 na 1 Zoranu Šprajcu otkrit će kako je njegova M+ Grupa izrasla u globalnog igrača i postala drugi najveći hrvatski poslodavac koji zapošljava više od 11 tisuća ljudi u 15 zemalja svijeta, a posluje na 62 svjetska tržišta.
Na ovogodišnjem Weekendu sudjelovat će brojni stručnjaci iz različitih područja. Čije biste predavanje ili panel posebno preporučili i zašto?
Boris Kovaček: U cilju nam je publici prezentirati relevantne trendove koji u manjoj ili većoj mjeri formiraju brojne business modele i poslovne koncepte. Iz tog razloga, svakako bih istaknuo važnost digitalizacije i IT sektora koji neupitno iz godine u godinu donose nova otkrića i saznanja, baš poput tvrtke Nanobit čiji će osnivač Alan Sumina u razgovoru 1 na 1 „Najgore je kad te drugi hvale“ s Nikolom Sučecom, urednikom biznisa portala tportal.hr, istaknuti najznačajnije izazove s kojima se susreo kao poduzetnik u Hrvatskoj te objasniti što se sve krije iza procesa izvoza mobilnih igara. Svakako bih preporučio i predavanje osnivača i direktora kompanije AutoScout24 te direktora tvrtke InstaMotion, Nikole Deškovića, pokretača digitalne revolucije u automobilskoj industriji koji je prvi uspješno postavio internetsku prodaju automobila u Europi.
Nevena Rendeli Vejzović: Izuzetno mi je drago najaviti gostovanje Jelene Đoković, suosnivačice i globalne direktorice Novak Đoković Fondacije. Jelenin poslovni angažman u korelaciji je s onime što nam je danas svima prijeko potrebno, a to je briga o mentalnom zdravlju i psihi, osobito kada su u pitanju djeca. Zato će nam ona približiti pojam svjesnog roditeljstva i iznijeti svoja fundamentalna stajališta o potrebama i budućnosti narednih generacija. Kao ključnog govornika istaknula bih i guvernera Hrvatske narodne banke Borisa Vujčića koji će u razgovoru 1 na 1 „Jedna kriva riječ…“ s Ivanom Vrdoljakom pojasniti zašto se ne trebamo bojati eurozone.
Weekend Media Festival od posebnog je značaja za festivalsku zajednicu, ali i za razvoj hrvatskog turizma. Koliko se i kako popularnost Weekenda odražava na unapređenje kulturne i gastronomske ponude Rovinja i Istre?
Božo Skoko: Weekend je postao jedan od najatraktivnijih segmenata turističke ponude i identiteta Rovinja i Istre, posebice u postsezoni. Uz neupitnu potporu mnogih partnera, ponajviše Adris grupe, glavnog pokrovitelja Festivala, ova se manifestacija uspješno profilirala u jedno od najznačajnijih regionalnih događanja i kreatora trendova u medijskoj, komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Pritom uspješno povezuje kulturu, gastronomiju, zabavu i turizam. Ostvario je sve ono što jedan brend čini specifičnim, a to su jedinstvene dodane vrijednosti usko vezane uz spoj inspiracije, edukacije, motivacije, networkinga i međusobno upotpunjavanje kulture, biznisa i kreativne industrije.
U okviru 15. Weekenda održat će se još dva posebna događanja: Golden Drum festival i dodjela nagrada pobjednicima FoodTech StartUp Competitiona. O čemu je točno riječ?
Tomo Ricov: Istina je da će ovogodišnji Weekend otkriti pobjednike domaćeg Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Peperminta, koje je započelo na Weekend Food Festivalu u svibnju. Tako ćemo upoznati nove gastronomske i ugostiteljske nade start up zajednice, a u sklopu natjecanja održat će se i razgovor Michaela Seldena, CEO-a najzanimljivije američke food tech kompanije Finless Foods i Nikole Pavešića iz Infobipa. Nadalje, Weekend.15 ugošćuje i renomirani Golden Drum festival koji svake godine slavi najbolje ideje, najuspješnije kreativne timove te vješte pojedince koji su učinkovito oživjeli inovativne strategije te tako ostavili svoj trag u industriji, a ovogodišnja glavna tema natjecanja je Rebuilding Connection.
Komentari