Osnivač i predsjednik regionalne agencije Communis, Ivan Stanković, upozorio je na pozitivan izazov dominacije žena na svim područjima, što će biti i glavna tema njegovog predavanja ‘Kako zadovoljiti žene?’ na predstojećem Weekend Media Festivalu.

Ivan Stanković predstavio je i svoj komunikacijski koncept 5E (excess, entertain, emotion, experience i engagement) koji je osnova njegove komunikacijske strategije, a namijenjen je i zadobivanju simpatija kod ženske poslovne populacije.

“U 90 posto slučajeva u mnogim kategorijama proizvoda odluku o kupovini donose žene. Bez obzira tko je kupac, njihov savjet ili veto presudan je kod donošenja odluke. Čak 61 posto privatnog novca u SAD-u u njihovim je rukama, a primat su preuzele i u industrijama koje se i dalje percipiraju kao isključivo muške. Čak 47 posto ‘gamera’ danas su zapravo ‘gamerke’. Pa ipak, komunikacija mnogih industrija i dalje im se ne prilagođava, a oni koji su pokušali, često su neslavno propali”, piše u najavi predavanja.

Ivan Stanković

Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi – Weekend Media Festival – ove će se godine održati od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Gradu Rovinju.

“Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posjetitelji moći vidjeti u izgledu i sadržaju“, izjavio je nedavno Tomo Ricov, direktor Festivala.

Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mjesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije te kreiraju ključni buzzwordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog svijeta.

Komentiraj