Više od 10 milijuna kuna uloženo u Poreč Open Air, prvi festival koji traje cijelo ljeto

Autor:

U sto dana, najavljuju organizatori, u Poreču će se održavati koncerti, ulični performansi, filmske projekcije, dječji zabavno-edukativni sadržaji i kazališne izvedbe na otvorenom. Procjenjuje se da će u dodatnoj potrošnji zaraditi minimalno 40 milijuna kuna

Više od 10 milijuna kuna ovog ljeta bit će uloženo u Poreč Open Air Festival of Life i popratna događanja koja uključuju i glazbene festivale, kao što je prvi MTV Summerblast. Suorganizator i promotor Joe Bašić uvjeren je da će uprihoditi minimalno 40 milijuna kuna u dodatnoj potrošnji u gradu Poreču i okolnim područjima. Brojčana je to strana prvog ljetnog festivala u Hrvatskoj koji će se do rujna održavati u tom gradu.

U STO DANA, NAJAVLJUJU ORGANIZATORI, u Poreču će se održavati koncerti, ulični performansi, filmske projekcije, dječji zabavno-edukativni sadržaji i kazališne izvedbe na otvorenom. Deset nedjelja u okviru festivala rezervirano je za predstave u programu ‘’Istra Inspirit”, namijenjenom cijeloj obitelji, s kojim se želi upoznati publiku s legendama Istre i Poreča, gastronomijom podneblja i prijašnjim životom na tom području. Glazbeni program bit će bogat koncertima, a svakodnevni Open Air Cinema program održavat će se u vrtu Ville Polesini ili na lokaciji porečke šetnice Lungomare, uz najnovije filmove i klasike pod zvjezdanim nebom. U park-šumi Dvorca Valamar Isabella, na otoku Sveti Nikola, najmlađe očekuje zabavno-edukativan program ‘’Bal princeza” i druženje s omiljenim likovima iz bajki i crtića. Program će sadržavati viteške priče, radionice modeliranja balona, ocrtavanje lica, kušanje raznolikih slastica te ples s princem i princezom. Svakog ponedjeljka gradske će ulice živjeti u duhu cirkusa i impresivnih interaktivnih cirkusnih i akrobatskih točaka pod imenom ‘’Circus in the City”, čija će kulminacija biti koncem dana uz cirkusni performans na ljetnoj pozornici. Posebna atrakcija održavat će se petkom i riva će biti prekrivena laserima zahvaljujući show programu Lasermana.

VRHUNAC GLAZBENOG DIJELA festivala je Club MTV Europe Summerblast koji će svjetsku premijeru imati upravo za vrijeme Poreč Open Aira 19. i 20. kolovoza, a dosad najavljeni izvođači Steve Aoki, Lost Frequencies, Fedde le Grand, Zedd, Example, Jonas Blue, Martin Jensen, Zeds Dead, Vanillaz te brojni drugi privući će veliki broj domaćih i inozemnih ljubitelja elektronske i pop glazbe.

MTV je najveća svjetska glazbena platforma koja predstavlja glazbene trendove od 1980. Tvrtke Atlas i MPG inicirale su pregovore s MTV Europe kako bismo zajednički organizirali prvi MTV glazbeni festival u Europi. Imali smo ideju da pokrenemo festival koji bi sljedećih godina predstavljao vodeće svjetske glazbenike, imao najkvalitetniju produkciju i bio završnica ljetne festivalske sezone. Kako bi privukao što više ljudi iz cijelog svijeta, bila je potrebna privlačna i središnja lokacija u Europi i Istra i Poreč su odabrani kao idealne destinacije”, rekao je za Nacional Bašić, organizator prvog MTV festivala, poznat i kao jedan od pokretača festivala Ultra u Splitu. Za razliku od tog iznimno posjećenog i popularnog festivala elektronske glazbe koji u Split svakog ljeta dovodi i 150.000 inozemnih turista, Bašić kaže da će Club MTV Europe Summerblast ugostiti vodeće glazbenike svih žanrova, s naglaskom na nastupe uživo i na same glazbenike.

BAŠIĆ JE NAJAVIO DA ĆE OVAJ GLAZBENI FESTIVAL biti najveće ljetno događanje u Istri, s impresivnom produkcijom i gostovanjima najboljih međunarodnih izvođača.

“Tvrtka Atlas, koja je dio grupacije Agrokor, i tvrtka MPG, vodeća agencija za takva događanja u regiji, imaju vrlo jake reference i neprocjenjivo iskustvo koje je našim parterima ulilo povjerenje da će događanje biti organizirano besprijekorno. Proces dobivanja konačnog odobrenja za organizaciju MTV festivala nije bio lak i zahtijevao je više od šest mjeseci priprema i pregovora, što je, s obzirom na veličinu i značaj događanja, bilo normalno. U prvoj godini događanje će privući više od 20.000 posjetitelja i omogućit će nam da se kvalitetno predstavimo Poreču, kako bismo sljedećih godina mogli zajedno rasti. Cilj nam je dovesti najveća imena u glazbenoj industriji i dočekati posjetitelje iz svih krajeva svijeta na festival koji predstavlja svojevrsnu završnicu ljetne festivalske sezone “, rekao je Bašić koji je prepoznao Poreč kao lidera na domaćem turističkom tržištu, ali svjestan je i potencijala koji prelazi granice Hrvatske i regije te vjeruje da će upravo ovakvim i sličnim događanjima Poreč nastaviti svoj put ka jednoj od boljih turističkih destinacija svjetskih razmjera.

  • ‘PRVIH ŠEST MJESECI imamo porast noćenja od četiri posto, a pozitivan trend nastavio se i u srpnju’, rekao je predsjednik TZ Poreča Nenad Velenik i kaže da puno očekuju od festivala

JEDNAKO KAKO JE BIO DIO TIMA koji je od Ultre stvorio u svjetskim okvirima poznat festival, tako i od Poreča – uz MTV Summerblast i Poreč Open Air Festival of Life – želi s novim timom stvoriti turistički brend. Njegova tvrtka producirala je mnoga slična događanja. Najveću pozornost javnosti privukli su posljednjih godina jer su s partnerima suorganizirali Festival Ultra Europe koji je dobio nagradu Hrvatske turističke zajednice za Turistički događaj 2015.

POREČ JE IZVRSNA LOKACIJA za ovakva velika događanja jer je smješten u središtu Europe i više od 50 milijuna ljudi od njega je udaljeno samo osam sati vožnje. U projekt su se uključili i Grad Poreč i Turistička zajednica Grada Poreča, ali i svi ugostitelji i kulturne ustanove u gradu.

Kako kaže njegov gradonačelnik Edi Štifanić, Poreč je grad manifestacija pa je zato postao prepoznatljiva destinacija.

“Kvalitetnom suradnjom sa svim suradnicima u organizaciji sto dana provoda i zabave u Poreču, osigurali smo da već u prvoj godini održavanja Poreč Open Air ima odlične uvjete. U porečku uvalu Peškera, u kojoj će se održavati MTV Summerblast, Grad je uložio dva milijuna kuna. Izgrađena je nova trafostanica i veliki moderni sanitarni čvor kako bi se olakšala organizacija ovakvih manifestacija”, kazao je Štifanić i dodao da je već sad ostvaren glavni cilj, a to je da zajednica, kroz sto dana ljeta i uz brojne sadržaje, zajedno živi i surađuje.

Posljednjih nekoliko sezona u Poreču se organiziraju razna događanja i festivali, od glazbenih i plesnih do sportskih. Štifanić kaže da je to zato što je, kako su se mijenjali trendovi u turizmu, Poreč te promjene prepoznao i prilagodio je svoju ponudu. Brojnim manifestacijama, sportskim, povijesnim i kulturnim prerasli su, kaže, samo ponudu mora i sunca i postali destinacija aktivnog odmora, s puno sadržaja i kvalitetnom uslugom te prekrasno uređenom prirodom.

“UZMIMO KAO PRIMJER NEDAVNO ODRŽAN turnir u odbojci na pijesku Swatch Volleyball Major Series. On je već u prvoj godini održavanja značajno povećao broj noćenja, a među domaćima lipanj je postao sinonim za održavanje tog turnira. Zahvaljujući odličnoj infrastrukturi, brojim smještajnim kapacitetima, ali i sportskoj dvorani Žatika koja je udomaćila dio Svjetskog prvenstva u rukometu, a od onda i brojna druga svjetska i europska natjecanja, Poreč od rane predsezone pa sve do kasne posezone živi kroz manifestacije”, naveo je Štifanić.

  • ‘U POREČKU UVALU PEŠKERA, u kojoj će se održavati MTV Summerblast, Grad je uložio dva milijuna kuna. Izgrađena je nova trafostanica i sanitarni čvor’, kaže gradonačelnik

A da Poreč zaista ima sve bolje rezultate u dolascima i noćenjima, za Nacional je potvrdio i Nenad Velenik, predsjednik Turističke zajednice Poreča.

“RAST JE PROŠLE GODINE BIO VEĆI 11 POSTO u odnosu na godinu prije. Poreč je 2015. ostvario rekordni rezultat u turističkom prometu, a dosadašnji tijek turističke sezone nam govori u prilog još jedne odlične turističke sezone. Prvih šest mjeseci bilježimo porast noćenja od četiri posto, a pozitivan trend nastavio se i početkom srpnja”, rekao je Velenik. Kaže da se od Poreč Open Air Festival of Life očekuje mnogo i da su dobrodošla sva događanja usmjerena u brendiranje Poreča kao mjesta vrhunskog sporta, zabave i animacije. Prvi pokazatelji su, govori, više nego ohrabrujući i činjenica da su u programe uključeni nositelji turističke ponude diljem grada najbolji je pokazatelj održivosti koncepta festivala.

“Program festivala namijenjen je svim dobnim skupinama pa očekujemo pozitivnu reakciju gostiju Poreča i Poreštine, ali i domaćeg stanovništva. Dijelovi festivala kao što su MTV Summerblast ili koncert Tonyja Cetinskog zasigurno će na dolazak motivirati veliki broj novih gostiju. Za velike festivale važan je kontinuitet i kvalitetan program, a prvo izdanje Poreč Open Air festivala ulijeva nam dodatni optimizam. Strategija razvoja destinacije podrazumijeva pozicioniranje kvalitetnih sadržaja koji mogu biti motiv dolaska velikog broja gostiju. Poreč se već godinama pozicionira kao grad velikih sportskih događanja, a ove godine i kao destinacija vrhunske zabave i animacije”, objasnio je Velenik. Za velika događanja, tvrdi, nužna je suradnja privatnog i javnog sektora i u tome je Poreč kao destinacija učinio znatni iskorak spram destinacija u okruženju. Tako gotovo da i ne postoji važniji turistički projekt koji nije sufinanciran javno-privatnim partnerstvom.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)