Vanja Koljan imenovan novim voditeljem komunikacija Veleučilišta VERN’

Autor:

FOTO: Veleučilište VERN'

Vanja Koljan imenovan je novim voditeljem Odjela za komunikacije Veleučilišta VERN’, odlučio Glavni direktor uz suglasnost Uprave.

Na VERN’u radi od 2010. godine kao specijalist za odnose s javnošću, primarno zadužen za odnose s medijima, uređivanje VERN’ovih digitalnih komunikacijskih kanala i produkciju sadržaja te koordinaciju internih događanja. Prije dolaska na VERN’, radio je na portalu MojPosao.net, na poziciji urednika sadržaja. Diplomirao je Novinarstvo 2005. godine na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, na kojem je naknadno završio i sveučilišni poslijediplomski specijalistički studij Odnosi s javnošću. Dodatno se usavršavao na Veleučilištu VERN’ i Londonskoj školi za odnose s javnošću.

Ova odluka stupa na snagu od 01. kolovoza 2018., a Odjel za komunikacije VERN’a u prijelaznom će razdoblju i dalje voditi Kristijan Pakšec koji će se nakon VERN’a posvetiti daljnjem razvoju svojih poduzetničkih projekata.

“Kolega Koljan svojim se znanjem, ali nadasve posvećenošću i profesionalnim pristupom istaknuo kao osoba koja će voditi VERN’ove komunikacije u sljedećem razdoblju u kojem se planira osuvremenjivanje svih komunikacijskih aktivnosti te intenziviranje međunarodnih aktivnosti i veći fokus na studente i alumnije. Uz to, kolega Koljan razvit će VERN’ove komunikacije s poslovnim sektorom kao ključnim dionikom našeg sustava. Kolegi Koljanu čestitam na ovom zasluženom promaknuću. Ujedno ovom prilikom zahvaljujem kolegi Kristijanu Pakšecu na njegovom doprinosu VERN’ovim komunikacijama od 2010. godine i želim mu puno profesionalnog i osobnog uspjeha“, rekao je Ivo Ivančić, glavni direktor Veleučilišta VERN’.

“U suradnji s Upravom i ostalim kolegama iz akademskog i poslovnog segmenta, Odjel za komunikacije će nastaviti kontinuitet uspješne afirmacije VERN’ovog brenda na domaćem, ali i međunarodnom tržištu. Vjerujemo da će aktivnosti koje planiramo provesti u nadolazećem razdoblju dodatno pospješiti komunikaciju s našim ciljanim javnostima, integraciju ključnih poruka i sadržaja kroz nove digitalne, ali i tradicionalne komunikacijske kanale te doprinositi ostvarenju akademskih i poslovnih ciljeva“, izjavio je Vanja Koljan.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.