Ustavni sud odlučuje o Pavićevoj kampanji oko mirovinske reforme

Autor:

11.12.2014., Zagreb - Zgrada Ustavnog suda RH. Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Ustavni sud na današnjoj će redovnoj sjednici hoće li tražiti očitovanje Ministarstva rada zbog kampanje oko mirovinske reforme. Predsjednik tog suda Miroslav Šeparović u petak je poručio kako će predložiti da se traži očitovanje.

Ako Ustavni sud odluči da treba tražiti očitovanje, od Ministarstva rada zatražit će podatke o svrhi kampanje, vremenu kad je krenula i koliko košta.

Grbin: Vlada javnim novcem financira protureferendumsku kampanju

Saborski zastupnik SDP-a Peđa Grbin u petak je, podsjetimo, otkrio da se dopisom obratio Ustavnom sudu jer smatra da Vlada javnim novcem financira protureferendumsku kampanju, a vezano za sindikalnu inicijativu ’67 je previše’.

Grbin je pozvao Ustavni sud da iskoriste svoje ovlasti iz članka 87. i 89. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu, odnosno ovlasti koje im omogućavaju da nadziru radnje u referendumskog postupka, te da sudionike u referendumskom postupku, u konkretnom slučaju, državna tijela, upozori da njihovo ponašanje nije u skladu s Ustavnom i zakonom. ustvrdio je kako Vlada javnim novcem financira protureferendumsku kampanju.

Grbin je podsjetio i na slučaj iz Slovenije u kojem je Vrhovni sud Slovenije, nakon odluke tamošnjeg Ustavnog suda ukinuo rezultate referenduma jer je Vlada Slovenije koristila javna sredstva kako bi vodila kampanju protiv referendumske inicijative. Kazao je kako bi bilo vrlo korisno za sve koji sudjeluju u ovom postupku da Ustavni sud reagira.

Pavić: Riječ je o kontinuiranom informiranju građana

Ministar rada i mirovinskog sustava Marko Pavić, pak, na konferenciji za novinare održanoj prošlog četvrtka odbacio je da je kampanja koju provodi u medijima istovremeno s prikupljanjem potpisa sindikalne inicijative “67 je previše” usmjerena protiv sindikalnog referenduma. Pavić kaže da se radi o kontinuiranom informiranju građana.

“Kampanja je nastala u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava, nismo koristili vanjske agencije, izradu spota platili smo 18.000 kuna plus PDV, a troškove kampanje ćemo javno obznaniti nakon njezina završetka”, rekao je Pavić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.