U četiri godine sedam milijuna kupaca u zagrebačkoj IKEA-i

Pixabay

Zagrebačka IKEA danas obilježava četvrtu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj.

Tom su prigodom na društvenim mrežama objavili kako je tijekom četiri godine njihovu robnu kuću posjetilo više od sedam milijuna kupaca. Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj našle su se LED žarulje, kojima tvrtka želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.151.691 LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj mogli ostvariti uštedu od oko 660 milijuna kWh ili gotovo 300 milijuna kuna.

Među najprodavanijim proizvodima su zdjele i tanjuri Oftast, Lack stolići, blagovaonske stolice i Inner jastuci. U njihov IKEA Family program lojalnosti uključeno je više od 260 tisuća članova.

Već u prvoj godini poslovanja, tvrtka je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je protekle dvije, 2016. i 2017. godine, IKEA bila među tri najbolja poslodavca. Prije dva mjeseca kraj robne kuće otvoren je i najveći outlet kompleks u Hrvatskoj, Designer Outlet Croatia, u koji će Ikea, zajedno s partnerima, tijekom dvije faze izgradnje uložiti 88 milijuna eura. Dodatan doprinos čini otvaranje oko 400 novih radnih mjesta.

Komentiraj