Trogrlić o drugom krugu izborne kampanje u Splitu: “Đogaš je bio agresivniji , Puljak je vodio pat kampanju”

Autor:

Photo: HRT/Screenshot

Drugi krug izborne kampanje za splitskog gradonačelnika bio je ponešto drugačiji od prvog.

Zoran Đogaš bio je dosta agresivniji nego u prvom krugu. Pokazao je nešto veću energiju, posebno u završnim sučeljavanjima. Dakle, dogodio se neki pomak, kazao je u petak politički analitičar Jerko Trogrlić u središnjem Dnevniku HTV-a.

S druge strane, Ivica Puljak, kao onaj s uvjerljivim vodstvom u prvom krugu na neki način čekao je da sve ovo dođe do kraja, svjestan da stvar nije gotova i da mu birači opet trebaju izaći na izbore, ali on je nekako vodio pat kampanju i čekao da ovo sve skupa prođe.

Trogrlić smatra da je vrlo malo bilo projektne kampanje. Trajala je prva tri dana, a onda je izašla iz tog fokusa.

Nije to slučaj samo na ovim izborima, dodaje i kaže kako se to vrlo često događa na izborima, da se pređe na jednu emotivnu razinu, osobni sukob. Pokušali su jedan i drugi udarati na potencijalno najslabije točke ili ono što oni vide da su najslabije točke protukandidata.

“Ivica Puljak je inzistirao na toj antihadezeovskoj i antikerumskoj kampanji, a sebe je predstavljao kao predstavnika reda. S druge strane, Zoran Đogaš i HDZ nastojali su podijeliti birače i ovo napraviti svjetonazorskim izborima, što nije baš lako napraviti na lokalnoj razini. Praktički su radili ono što se inače u drugom krugu ne radi.

U pravilu se u prvom krugu dijeli birače, a u drugom krugu ih se spaja. Oni su na ovim izborima praktički išli na to da sve od centra na desno pokušaju animirati i motivirati da izađu na izbore. Pitanje je koliko je to realno i koliko je Zoran Đogaš taj kandidat koji autentično može zapaliti desno biračko tijelo”, istaknuo je Trogrlić.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.