ODNOSI S JAVNOŠĆU Millenium promocija domaćin trećeg ovogodišnjeg Carpe Diem HUOJ-a

Autor:

FOTO: Millenium promocija

Treći ovogodišnji Carpe Diem Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) održan je u prostorijama Millenium promocije, jedne od najdugovječnijih i najuspješnijih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj i regiji.

Sada već tradicionalno okupljanje stručnjaka za odnose s javnošću okupilo je brojne goste, stručnjake, studente, koji su kroz upoznavanje s timom i radom agencije imali priliku saznati nešto više o raznim PR kampanjama koje su pomaknule granice tradicionalnog komuniciranja.

Prenosimo dio priopćenja za medije: 

“Zainteresirane stručnjake i kolege te studente koji su se okupili na 36. Carpe Diemu uvodno je pozdravio Mario Petrović, predsjednik Uprave Millenium promocije koji je tom prigodom istaknuo: „Ponosni smo na činjenicu da je Millenium promocija ispisala suvremenu povijest odnosa s javnošću u Hrvatskoj te da svih ovih godina kroz svoj rad kontinuirano pridonosimo podizanju standarda profesije. Iza nas je više od 1000 komunikacijskih projekata koji su pridonijeli uspješnijem poslovanju klijenata, stvaranju dugoročne i kvalitetne komunikacije s njihovim ciljanim javnostima, a ujedno i prepoznavanju značenja i razvoju odnosa s javnošću“.

Interaktivnim predavanjem predstavljeni su i neke od najuspješnijih PR kampanja koje je Millenium promocija provodila tijekom godina, a za koje su uz brojne druge nagrade, osvojena i 6 Grand PRix-a koje dodjeljuje HUOJ. O vrijednosti koju Millenium promocija predstavlja za razvoj struke u Hrvatskoj govori i činjenica kako su osnivači agencije Mario Petrović i Božo Skoko dobitnici posebne nagrade HUOJ-a za ukupan dosadašnji rad u odnosima s javnošću te za poseban doprinos razvoju struke.

„Uz projekt certificiranja stručnjaka za odnose s javnošću, kojim članovima HUOJ-a nastojimo pomoći u izobrazbi i stjecanju novih znanja, a poslodavcima u lakšemu odabiru stručnjaka, organiziramo i predstavljanja najboljih komunikacijskih projekata i praksa te vodećih tvrtki i agencija u našoj struci. Zahvaljujemo Millenuim promociji na sjajnome domaćinstvu i predstavljanju projekata koji su primjeri najbolje prakse i nadahnuće svima“, istaknuo je član Upravnoga odbora HUOJ-a Igor Ćutuk”, piše u objavi.

Mario Petrović, jedan od osnivača agencije Millenium promocija

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.