Ukupan broj pretraživanja na Googleu povezanih uz marke automobila je u 2020. godini iznosio oko 88 milijuna, a istraživanje je pokazalo kako je Toyota zauzela prvo mjesto u 55 zemalja, piše revijahak.hr.
Specijalizirana internetska stranica je analizirala podatke pretraživanja marki automobila putem tražilice Google iz 158 država te je istaknula kako je godine 2019. tu poziciju držala automobilska tvrtka BMW. Ovaj proizvođač je tijekom prošle godine zabilježio veliki pad kada se promatraju različiti podaci i statistike o internetskom pretraživanju. I godinu dana ranije BMW je bio najtraženija marka automobila u 118 zemalja u usporedbi sa samo 34 zemlje u 2020. godini.
Mercedes-Benz je zadržao stabilnu poziciju kod korisnika Googlea i nalazi se na trećem mjestu. Osim porasta popularnosti Toyote, marke Kia i Ford su zauzele četvrto i peto mjesto. Ističe se kako su obje marke automobila bile na posljednjem mjestu 2019. godine.
Internetska i tehnološka tvrtka Google često objavljuje razne zanimljivosti i statistike o pretraživanjima, javnost i medije uvijek zanimaju takva godišnja izvješća. Ove podatke koriste brojne tvrtke, portali i internetske stranice specijalizirane za ekonomiju i istraživanje tržišta.
Komentari