Zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Danijela Dolenec, najavila je uvođenje varijabilnih cijena za odvoz smeća, što bi prema njezinom pojašnjenju značilo, da će oni koji ne razvrstavaju otpad plaćati višu naknadu za odvoz smeća. Dodala je i kako je Zagreb, po recikliranju, jedan od najgorih gradova u Europi.
“Uvest će se varijabilne cijene odvoza smeća pa će oni koji sve bacaju u jedan koš plaćati više, a oni koji razdvojeno odlažu otpad – manje. Po razini recikliranja otpada Zagreb je među najgorim gradovima u Europi”, ističe dogradonačelnica.
Najavila je i nove velike projekte radi povlačenje sredstava iz Europske unije, prije svega za obrazovnu infrastrukturu te prometnu.
“Puno ćemo raditi na fondovima Europske unije. Već do sredine iduće godine moraju biti utrošena neka sredstva za obnovu iz Fonda solidarnosti pa sada prijavljujemo i ugovaramo projekte. Možemo povući jako puno novca, dvije milijarde kuna, prije svega za obrazovnu infrastrukturu, ali i za prometu i neka druga područja. A tu je mehanizam europskih potpora za oporavak i otpornost za koji bi pozivi trebali biti krajem ove godine, a koji će nam omogućiti velika ulaganja”, rekla je Dolenec za Jutarnji list.
Otkrila je i kako surađuju s pravosuđem i institucijama kojima ažurno dostavljaju sve što traže. “Ako mi pronađemo neke nepravilnosti, to prijavljujemo”, kazala je Dolenec.
“Iz novog proračuna za iduću godinu koji ćemo donijeti krajem ove godine bit će jasno što će se u gradu događati 2022., ali i narednih godina, od poboljšanja dostupnosti dječjih vrtića, domova za starije osobe, kvalitete rada škola, prometne infrastrukture do poboljšanja povezanosti nekih četvrti posebno Sesveta. To se ne da napraviti u jedno ljeto”, najavila je zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba.
Što se tiče žičare, kazala je kako je svima u interesu da ona što prije postane funkcionalna.
“Svi znamo koliko nas je koštala nova sljemenska žičara koja i sada generira troškove, a ne donosi prihode dok god ne vozi. Svima nam je u interesu da žičara što prije počne voziti. Grad je u sporu s Državnim inspektoratom o tome je li žičara prometna infrastruktura. Ja mislim da je, a tako misle i razna ministarstva. Naš Ured za prostorno uređenje je krenuo izraditi projektnu dokumentaciju da se na drugoj postaji ugradi dodatna izolacija koja će smanjiti buku. To je solucija za slučaj ako ne uspijemo riješiti spor. Ako dobijemo spor da je žičara prometna infrastruktura, onda je razina buke u dozvoljenim granicama”, objašnjava Danijela Dolenec.
Smatra da ima prostora za racionalizaciju broja zaposlenih u gradskoj upravi kojih je trenutno 3200. S preustrojem koji stupa na nagu 31. listopada, smanjit će se broj rukovodećih pozicija. Objašnjava da će, kada do kraja iduće godine budu izabrani svi novi pročelnici, oni trebati dati prijedlog za racionalizacije koje uključuju i smanjenje broja ljudi. Prije svega je, kaže, potrebno povećanje učinkovitosti.
“Neki ljudi će otići u mirovinu i vjerojatno neće sve trebati nadomjestiti novim zaposlenicima. Ove godine sigurno nema zapošljavanja osim ključnih pročelničkih mjesta”, naglasila je te dodala kako joj je cijelo vrijeme obraćaju zaposlenici sa svojim prijedlozima i pokušavaju reći da mogu više i drugačije raditi.
Dodala je i da gradonačelnik Tomašević na posao dolazi biciklom, ona “kombinira” bicikl, tramvaj i osobni autombil te da nikoga ne voze vozači. Krajem kolovoza je, govori, uzela dva slobodna dana i malo se odmorila.
Prema njezinom mišljenju ima prostora za rast i Možemo i SDP-a i voljela bi da budućnost Hrvatskoj donese većinu za zelene, lijeve i progresivne opcije.
“Hrvatska je imala praksu da stranke imaju veliko pasivno članstvo od više desetaka ili stotina tisuća ljudi. Nama to nije cilj. Osnovni uvjet za ulazak u stranku Možemo! je najmanje šest mjeseci aktivističkog rada. Svatko se može aktivirati u svojoj četvrti”, pojasnila je Dolenec.
Komentari