Tjedan mode u São Paulu, São Paulo Fashion Week, je privukao veliko zanimanje posjetitelja, modnih stručnjaka i utjecajnih ljudi iz svijeta mode, koji su pratili cijeli niz revija i programa.
Prošle godine se ovo modno događanje održala u virtualnom izdanju, dvaput su sadržaji predstavljeni na digitalnim platformama. Tjedan mode u São Paulu se održava u dva termina godišnje i jedan je od najpoznatijih tjedana mode u Južnoj Americi.
Publika je imala priliku uživo vidjeti 27 revija, dok se više od 20 revija prenosilo putem različitih kanala. Većina dizajnera se slaže da je phygital ili digitalni format svakako važan, ali pokazivanje kolekcija uživo i energija koja se stvara uz pistu je jedinstven osjećaj.
Jedan od osnivača i kreativni direktor tjedna mode, Paulo Borges, je istaknuo da se trud i razvoj digitalnih formata svakako isplati i koristan je, a to se najviše pokazalo u vrijeme krize pandemije i lockdowna.
Revije, programi i sadržaji uživo se ne smiju zapostaviti, to je važan oblik komunikacije i razmjene iskustava.
Komentari