Tele2 AB (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za treće tromjesečje 2018. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja protekle godine na nivou cijele Tele2 Grupe, naravno, uključujući i Hrvatsku.

Na razini Grupe Tele2 je ostvario ukupni prihod u iznosu 6,538 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 7% u odnosu na isto razdoblje 2017. godine. EBITDA je porasla za 12% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je u trećem tromjesečju ove godine iznosila 1,984 milijardi švedskih kruna.

Prenosimo ostatak priopćenja za medije: 

“Rezultati razdoblja od zadnja tri mjeseca, koja prethode spajanju s Com Hem-om pokazuju čvrst trend kontinuiranog rasta, olakšavajući tako sam proces fuzije koji donosi potpuno nove smjernice poslovanja. Taj rast je vidljiv u svim segmentima poslovanja. Investicijska tržišta i dalje rastu, pa možemo smatrati Tele2 kompanijom s dobro definiranom strategijom pružatelje telekomunikacijskih usluga na području Baltika, te izraženim potencijalom na investicijskim tržištima“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Tele2 Hrvatska

U trećem tromjesečju ove godine ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 383 milijuna kuna što je porast od 6%, a EBITDA je iznosila 94 milijuna kuna, što predstavlja rast od 40% u odnosu na prošlu godinu.

EBITDA marža iznosila je 25% dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 19%. Tele2 Hrvatska je zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika i veleprodaje, što pokazuju i odlični poslovni rezultati.

Za prvih devet mjeseci 2018. godine ostvareni su ukupni prihodi od 1,028 milijarde kuna što je porast od 7%, EBITDA je rasla 58% dok su kapitalne investicije rasle za 31% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

“I u trećem tromjesečju ove godine nastavljen je pozitivan trend rasta u svim ključnih segmentima poslovanja. Posebno veseli rast prihoda od krajnjih korisnika od 12% kao rezultat kontinuiranog odličnog odaziva korisnika na našu jedinstvenu ponudu na tržištu – BEZBROJ GB na mobitelima te Pokućni internet. Na rezultate se pozitivno odrazio i odličan uspjeh naših proizvoda namijenjenih turistima što se i ove godine posebno odražava u rastu broja prepaid korisnika. U periodu pred nama fokus će i nadalje biti na ulaganju u poboljšanje korisničkog iskustva na svim razinama, a posebno na dizanje kapaciteta mreže s ciljem pružanja vrhunske usluge kako našim postojećim tako i budućim korisnicima, ali i kao preduvjet za širenje portfelja usluga“, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić”, piše u objavi.

Komentiraj