Tehnološki pogled na članstvo u Hajduku

Autor:

U četvrtak, od 18 sati u Domu mladih (Razred), se održava meet up u organizaciji Odjela za članstvo na kojem će se prikazati tehnološki pomaci vezani uz rad Odjela te razvoj komunikacije s članovima u posljednjih godinu dana. Prijavite se možete na https://bit.ly/NH_meetup.

Članstvo u Hajduku je tradicija stara koliko i klub te navijačima donosi poseban osjećaj pripadnosti kojeg iskazuju svake godine, a brojnošću se ističu čak i među bundesligašima.

– “S obzirom na iznimno veliki broj članova nužan je najsuvremeniji informatički sustav za odnose s članovima. Riječ je o vodećem CRM sustavu Salesforceu te njihovim partnerima u Hrvatskoj Maven Muleu koji nam omogućuju daljnji razvoj i olakšavaju interakciju s brojnim članstvom”, rekao je voditelj Odjela za članstvo Teo Prkić.

Kroz izlaganje, pojašnjavajući učinjeno i uz najave novih aktivnosti, prisutne će provesti voditelj Odjela za članstvo Teo Prkić, volonter Našeg Hajduka Domagoj Piplica te vlasnik i direktor Maven Mulea Dragan Vujnović.

Iz Našeg Hajduka pozivaju sve koje zanima razvoj tehnologije odnosa s članovima te sve navijače koji žele dobiti pogled iznutra kako djeluje Odjel za članstvo da im se pridruže u četvrtak od 18 sati, pozvao je zainteresirane Prkić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.