Strateško komuniciranje je ključna stavka uspiješnog poslovanja

Autor:

Dani komunikacija

Liderstvo nije moguće bez kvalitetne komunikacije i bez uvažavanja uloge komunikacijske strategije u ostvarivanju poslovnih ciljeva. Upravo su to zaključili neki od najuspješnijih poslovnih lidera u Hrvatskoj koji su se okupili na CEO panelu ‘Keep calm and communicate’ u sklopu festivala Dani komunikacija koji će se održavati do nedjelje, 2. travnja, u rovinjskom hotelu Lone.

Gosti panela su bili čelnica hrvatskog ureda Europske banke za obnovu i razvoj za Hrvatsku, Sloveniju, Slovačku i Mađarsku, Vedrana Jelušić Kašić, zatim suosnivačica Biovege i Europska poduzetnica godine za 2011. godinu, Jadranka Boban Pejić te poznati poduzetnik i glas start-up scene Saša Cvetojević kojeg je Hrvatska udruga za odnose s javnošću 2014. godine proglasila komunikatorom godine. Panel je moderirala Manuela Šola.

Upravo je ovo jedna od tema koju festival Dani komunikacija rado ističe u svojem programu i komunikaciji prema posjetiteljima.

“Cilj je da i poslovni ljudi koji se ne bave komunikacijama shvate da ne moraju biti PR mađioničari da bi se upoznali s komunikacijama. Ali, s druge strane, ako nastave izbjegavati komunikacije kao važan alat u svom poslu, očekivani poslovni uspjeh njihove organizacije će sigurno izostati. Komunikacija je danas sve”, rekao je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, koja je jedan od organizatora festivala Dani komunikacija.

Dodao je da je zato i organiziran panel na kojemu su govorili neki od najuspješnijih poslovnih ljudi u Hrvatskoj, koji svoj uspjeh mogu zahvaliti i upravljanju komunikacijama. Tu činjenicu rado ističe i Vedrana Jelušić Kašić, direktorica Europske banke za obnovu i razvoj u Hrvatskoj i jedna od sudionica panela.

“Strateško komuniciranje je jedna od ključnih stavki uspješnog poslovanja, a u prilog tome ide i činjenica da mnoge tvrtke zapošljavaju šefove komunikacija koji odgovaraju izravno čelniku tvrtke”, otkrila je Vedrana Jelušić Kašić te dodala kako se “važnost komunikacija u poslovnom svijetu sve manje može ignorirati”.

Veliko značenje procesu komuniciranja daje i Saša Cvetojević koji je svojedobno bio proglašen i komunikatorom godine. Vrlo konkretan i nedvosmislen u prenošenju poruka, Saša Cvetojević se često obraća poslovnoj zajednici, a na svojim profilima na društvenim mrežama često potiče rasprave koje istovremeno pokušava držati u granicama pristojnosti i tolerancije.

“Moja komunikacija sigurno izaziva dvije vrste emocija. Jedni će odobravati moje istupe i podržavati alternativna rješenja, dok ću drugima istim tim istupima stati na žulj i udariti im na ego. No ipak, kad sve odvažem i dalje ću uvijek podržavati što otvoreniju komunikaciju, jer njome riješavamo puno više problema nego što ih stvaramo, kako unutar tvrtke, tako i eksterno. Svaki poduzetnik mora biti svjestan te činjenice, jer nas to osnažuje u daljnjem radu”, naglašava Saša Cvetojević.

Suosnivačica Biovege, Jadranka Boban Pejić, istaknula je jedinstven set vrijednosti koje vladaju u njezinoj kompaniji i koje su u internoj i eksternoj komunikaciji neizbježno povezano s edukacijom.

“U Biovegi svaki zaposlenik na neki način živi naše vrijednosti, a prilikom njihove komunikacije uvijek smo usmjereni na educiranje naših kupaca. To je ključni dio našeg identiteta te se trudimo ostati vjerni sebi bez obzira na situaciju”, rekla je Jadranka Boban Pejić, potvrđujući time važnost autentičnosti u sklopu komunikacije kompanije i pojedinca koji je predstavlja.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)